1402/07/29-16:03

تكميل ورودی‌های ايستگاه مترو شهيد دادمان در كمتر از يک سال

تكميل ورودی‌های ايستگاه مترو شهيد دادمان در كمتر از يک سال

ورودی دوم ايستگاه شهيد دادمان در خط ۷ مترو تهران بزودی افتتاح می شود؛ اين امر در حالی رخ می‌دهد كه ورودی نخست ايستگاه، اسفندماه سال گذشته به روی مردم گشوده شده بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل شركت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)؛ ايستگاه شهيد دادمان در منطقه ۲ و محدوده تقاطع بلوار پاك‌نژاد و بلوار دادمان واقع شده و به دليل همجواری با بيمارستان آتيه و مراكز اداری منطقه پيرامونی خود، جزو ايستگاه‌های پرمسافر و مهم خط ۷ به حساب مي‌آيد.

اواخر سال گذشته با تكميل و افتتاح اين ايستگاه، ورودی نخست آن در اختيار مسافران قرار گرفت و در كمتر از يک سال، امكان بهره‌برداری از ورودی دوم در هفته‌های نخست فصل زمستان امسال فراهم خواهد شد؛ اين ورودی در جنوب شرق ايستگاه شهيد دادمان قرار گرفته و با ۴ رشته پله برقی افتتاح خواهد شد.

مهندس "محمود يوسفی" مجری خط ۷ مترو تهران در اين رابطه مي‌گويد: ورودی دوم ايستگاه شهيد دادمان با صرف هزينه‌ای در حدود ۹۰ ميليارد تومان در بخش‌های ساختمانی و تجهيزاتی در حال آماده‌سازی است و ملاحظات مربوط به تسهيل استفاده افراد كم توان جسمی و حركتی در طراحی و ساخت آن منظور شده است؛ ضمن اينكه مسير تردد روشندلان نيز در اين ورودی تامين شده و به بهره‌برداری مي‌رسد.

مجری خط ۷ مترو، استفاده حداكثری از توليدات داخلی به منظور تامين قطعات و تجهيزات ايستگاه شهيد دادمان را از جمله تمهيدات حمايتی از محصولات ايرانی برشمرد و اظهار اميدواری كرد روند بهره‌مندی هر چه بيشتر از اقلام و اجناس داخلی برای ساخت و تكميل ايستگاه‌های شبكه مترو، به مرور زمان تقويت شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط