1402/07/29-20:04

اجرای ویژه برنامه های هفته سلامت روان در منطقه۱۳

اجرای ویژه برنامه های هفته سلامت روان در منطقه۱۳

همزمان با هفته سلامت روان، همایش آموزشی و ویژه برنامه های ارتقای سلامت روان با هدف افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش مردم نسبت به این موضوع مهم جامعه در منطقه ۱۳ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه با اشاره به برگزاری همایش ارتقا سلامت روان همراه با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف گفت: در این همایش، ۲۵۰ نفر از شهروندان ساکن محلات، با مفهوم اعتماد به نفس و نقش آن در سلامت روان آشنا شدند.

او افزود: همایش خودمراقبتی و خانواده نیز با سخنرانی پزشک متخصص مرکز تحقیقاتی رویان و حضور جمعی از بانوان اعضای کانون مادرانه در سرای محله آشتیانی برگزار شد.

شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه، برنامه های اجرایی هفته سلامت از ۱۸ الی ۲۴ مهر ماه در محلات منطقه۱۳ برگزار شد، گفت: ارتقا، افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش مردم نسبت به مسائل روان و کاهش برچسب اجتماعی در بهره گیری از خدمات مشاوره و روانشناختی، دسترسی پذیری خدمات سلامت روان برای شهروندان به ویژه افراد کم برخوردار از اهداف برنامه های سلامت محور منطقه بود.

همچنین، به مناسبت روز جهانی عصای سفید، نشست صمیمانه با کارکنان روشندل برگزار و با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات آنها قدردانی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط