1402/08/01-21:05
شهردار منطقه ۴ خبر داد:

پخش ۶۲هزار تن آسفالت از ابتدای سال‌ جاری در معابر منطقه ۴

پخش ۶۲هزار تن آسفالت از ابتدای سال‌ جاری در معابر منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ از آسفالت‌ریزی ۶۲هزار تنی این منطقه از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد و گفت: نهضت آسفالت با جدیت در معابر بزرگراهی و محلی منطقه ۴ ادامه دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "علی اصغر کمالی زاده" با بیان این خبر اظهار کرد: نهضت آسفالت‌ریزی امسال در دستور کار شهرداری شهر تهران قرار گرفت واین مهم در منطقه ۴ نسبت به سال گذشته چند برابر شده است.

او با بیان این‌که هدفگذاری اصلی در آسفالت‌ریزی‌ها امسال شناسایی معابری که نیاز به مرمت داشته اند بوده است، افزود: آسفالت‌ریزی در دو بخش مکانیزه و دستی در معابری که نیاز دارند برنامه ریزی شد و تا کنون حدود ۶۲هزار تن آسفالت پخش شده است و تا پایان سال توزیع ۸۰هزار تن آسفالت در برنامه کاری قرار دارد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: در این راستا با همکاری نواحی ۹گانه از ابتدای سال تا کنون ۱۹۰۶۵ تن روکش دستی، لکه گیری به مساحت ۸۵۸۷۸ مترمربع و ۴۳هزار تن آسفالت مکانیزه به مساحت ۲۹۱هزار مترمربع صورت گرفته و در مهمترین معابر میتوان به بلوارهای شاهد، دلاوران، سامان، استقلال و خیابان‌های استخر، فرجام، شهید داود اسلامی و... اشاره کرد.

او در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه شهرداری، خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان بوده و به همین منظور تسریع در عملیات عمرانی جهت سهولت تردد شهروندان در پروژه‌های آسفالت‌ریزی همواره مد نظر است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط