1402/08/02-21:32
شهردار منطقه ۴ خبر داد:

آمادگی منطقه ۴ برای میزبانی از هفتادونهمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران

آمادگی منطقه ۴ برای میزبانی از هفتادونهمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران

شهردار منطقه ۴ از بهره برداری پروژه های عمرانی این منطقه خبر داد و گفت: همزمان با هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران، ۸ پروژه عمرانی در این منطقه به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "علی اصغر کمالی زاده" با بیان این خبر افزود: در روزهای آتی و با حضور شهردار محترم تهران ۸ پروژه عمرانی افتتاح و دراختیار شهروندان این منطقه قرار می گیرد.

او در تشریح این پروژه ها گفت: احداث اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷، احداث راستگرد خیابان چمن آرا به بزرگراه شهید بابایی، احداث دیوار حائل و رفع خطر نقاط حادثه خیز، احداث چمن مصنوعی خیابان احد زاده، احداث و مرمت سرویس های بهداشتی سطح منطقه و عملیات تراش و روکش و آسفالت معابر سطح منطقه پروژه هایی است که به زودی در این منطقه به بهره برداری می رسد.

شایان ذکر است جلوگیری از اتلاف زمان و سوخت خودرو و دسترسی محلی و توسعه و تکمیل شبکه معابر محله حکیمیه، افزایش سهم سرانه ورزشی و فرهنگی در سطح محله نارمک و افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و خسارات مالی و جانی و کاهش حجم ترافیک در سطح معابر و اقدام اساسی جهت کاهش هزینه نگهداشت در سالهای آتی و... از مزایای اجرای پروژه ها می باشد.

کمالی زاده در پایان خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه های باقیمانده، استفاده از ظرفیت های منطقه ای با مشارکت مردم در اجرای پروژه های جدید طرح «من شهردارم» با توجه به نیازهای هر محله در منطقه ۴ اجرایی می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط