1402/08/05-01:39

طرح موضعی ۳ محله از بافت فرسوده منطقه یک آماده اجرا است

طرح موضعی ۳ محله از بافت فرسوده منطقه یک آماده اجرا است

شهردار منطقه یک: اجرای طرح موضعی محلات چیذر، سیمین قلعه و گلابدره با استقرار دفاتر توسعه محله ای و انجام اقدامات تسهیل‌گری طرح در منطقه یک آغاز می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سیدمهدی صباغ شهردار این منطقه پس از برگزاری نشستی که با حضور سیدمهدی هدایت مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان نوسازی شهر تهران، پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری و داوود غفاری رئیس اداره املاک شهرداری منطقه یک در ۳ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهار داشت: طرح موضعی محلات چیذر، سیمین قلعه و گلابدره با پیگیری های معاونت شهرسازی و معماری منطقه و تصویب کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران و در راستای ارائه پاسخی مناسب به درخواست های ساخت و ساز شهروندان این محلات در منطقه یک به اجرا گذاشته می شود.

وی افزود: با استقرار دفاتر توسعه محله ای در این ۳ محله، اقدامات تسهیلگری طرح آغاز می شود تا شهروندان بتوانند با مراجعه به این مکان ها، مشاوره های لازم را در زمینه نوسازی بافت فرسوده دریافت کنند.

صباغ به وضعیت طرح موضعی سایر محلات از بافت فرسوده منطقه یک اشاره کرد و گفت: طرح موضعی محلات اوین، درکه و بازار سنتی تجریش نیز در مرحله بررسی و تایید اداره کل شهرسازی است.

نظرات

captcha
  • ناشناس 27 آذر

    پنج ساله در مرحله صدور دستور نقشه هستم برای بافت فرسوده درکه تهران. چون شهرداری قراره عرض چن تا گذر رو تویه درکه مشخص کنه 😅جمع کنید بابا خودتون رو

  • حسین 11 دی

    پنج ساله واسه اخذ جواز ساخت در بافت فرسوده درکه تهران اقدام کردم ولی هنوز موفق نشدم چون قراره شهرداری عرض چهارتا کوچه و خیابان را مشخص کنند

اخبار مرتبط