1402/08/06-21:39

اجرای طرح ضربتی رفع و جمع آوری سدمعبر در معابر نواحی پنجگانه منطقه ۱۹

اجرای طرح ضربتی رفع و جمع آوری سدمعبر در معابر نواحی پنجگانه منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از اجرای طرح رفع و جمع آوری سد معبر در راستای پاکسازی و حذف زوائد بصری در معابر نواحی پنجگانه منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان در این خصوص خاطر نشان کرد: با توجه به سد معبر و مسدود شدن پیاده‌روها توسط اصناف، دست فروشان اعم از وانت بارها و چرخی ها،این طرح توسط اداره خدمات شهری در طی هفته به صورت دو نوبت در قالب طرح ضربتی با همکاری نواحی پنجگانه انجام می شود.

او ادامه داد: بر اساس تبصره ذیل بند ۲ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سدمعبر عمومی، اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از این معابر برای کسب یا هر عنوان دیگری ممنوع و شهرداری مکلف است از این اقدام جلوگیری و برای رفع موانع موجود و آزادسازی معابر توسط عوامل معبر بان اقدام کند.

فرهادی تصریح کرد: به منظور برقراری انضباط اجتماعی، رفع سد معبر اصناف، وانتی، چرخی ها و بساط گستر درتمامی معابر منطقه به طور ویژه خیابان های بهمنیار، میعاد شمالی میثاق شمالی، بزرگراه شهید تندگویان و بلوار شقایق در ناحیه یک، خیابان های مهران، شهید زلفی، شهید احسانی، احد بدر و رحمان در ناحیه دو، میدان ثارالله، خیابان های طالقانی، نور، سهیل، برادران شهید شکری و بلوار شهید ورامینی در ناحیه سه، بزرگراه های خلیج فارس در ناحیه چهار، شهید هاشمی و باقر شهر در ناحیه پنج انجام شده و به صورت مستمر تحت کنترل و نظارت است.

شهردار منطقه گفت: از ابتدای عملیات اجرایی این طرح نسبت به رفع ۷۵ مورد سد معبر از معابر ناحیه یک، ۱۱۰ مورد در ناحیه دو، ۶۵ مورد در ناحیه سه، ۵ مورد در ناحیه چهار و ۷۰ مورد در ناحیه پنج اقدام شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط