1402/08/09-19:53

نقش رنگ بر ۱۰هزار مترمربع از المان های شهری منطقه۹

نقش رنگ بر ۱۰هزار مترمربع از المان های شهری منطقه۹

شهردار منطقه۹ از رنگ آمیزی و شستشوی ۱۰هزار مترمربع از المان های شهری در راستای ایجاد فضای بصری مناسب در غرب تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت زیباسازی و رفع آلودگی ها در فضای شهری و لزوم اجرای طرح جهادی جهت ایجاد تحول در زیبایی بصری، شهرداری منطقه۹ اقدامات زیباسازی را در دستورکار قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا نسبت به شستشو، رنگ آمیزی، اجرای نقاشی دیواری، تامین روشنایی و آذین بندی به وسیله ریسه نوری و نصب پرچم اقداماتی جهت ایجاد فضای بصری مناسب انجام شده است.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: رنگ آمیزی آبنما، نیمکت، المانهای شهری بوستان ها و نرده ها و پله عابر پیاده و شستشوی معابر، المانها و جداره ها در هفته اول آبان ماه با ۱۰۰۰۰مترمربع انجام شده است.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: همچنین نسبت به جمع آوری تبلیغات غیر مجاز، نورپردازی، حذف زوائد فیزیکی و بصری اقدام شده است.

مرتضوی یادآور شد: نصب ۵۱ پایه چراغ برای تامین روشنایی و اهتزاز ۹۰پرچم الوان و جمهوری اسلامی در میدان آزادی، پل تقاطع زرند، میدان فتح و بوستان های المهدی و کوکب و ریسه نوری خطی در مقابل ستادی ساختمان منطقه۹ از دیگر اقدامات زیباسازی در هفته اول آبان ماه بوده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط