1402/08/11-13:53
با حضور مدیران کل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران انجام شد؛

بررسی طرح تحولی «خدمت در شهر» و بند «ت» تبصره ششم در منطقه ۱۵

بررسی طرح تحولی «خدمت در شهر» و بند «ت» تبصره ششم در منطقه ۱۵

جلسه بررسی جزئیات طرح تحولی بیست‌گانه «خدمت در شهر تهران» و بند «ت» تبصره ششم با حضور مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی و سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵، معاونین و شهرداران نواحی هفتگانه برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ محمد شیری شهردار منطقه در این جلسه با ارائه‌ گزارشی از اقدامات صورت گرفته در نواحی در راستای نظارت ستادی معاونت هماهنگی و امور مناطق، از برگزاری جلسات شناسایی و احصاء موارد در سطح محلات و نواحی براساس طرح تحولی بیست‌گانه خدمت در شهر ابلاغی شهردار تهران خبر داد.

او با تأکید بر اهمیت موضوع نگهداشت مناطق به عنوان مهمترین شاخص مدیریت شهری گفت: بحث نگهداشت به عنوان اصلی ترین رسالت مدیریت شهری است و امیدواریم با اجرای این طرح ویژه، خدمات رسانی به شهروندان تحول یابد.

مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران نیز ضمن تشریح جزئیات بند «ت» تبصره ششم قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور، بر تسریع تعیین تکلیف ساختمان های دارای رای ماده ۱۰۰، تاکید کرد و خواستار استفاده حداکثری و بهینه از ظرفیت قانونی با هدف تسریع و سهولت جهت تعیین تکلیف ساختمان های مشمول شد.

در ادامه جلسه جزئیات تدابیر بیست گانه تحولی نگهداشت که توسط شهردار تهران به مناطق ابلاغ شده است، توسط سیدمحمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تشریح شد.

سیدمحمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: بندهای بیست‌گانه موضوع جدیدی نیست و تقریبا همان امور جاری است که روزانه در مناطق صورت می‌پذیرد و جزو اصلی‌ترین کار مناطق و نواحی است، با این تفاوت که در این طرح با طبقه‌بندی اقدامات جاری نواحی، موضوعات براساس مطالعات بالادستی و هماهنگی با معاونت‌های تخصصی با یک ساز و کار مشترک احصاء، برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.

او با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۵ در رصدهای ما پیگیری های خوب و ‌چشمگیری جهت ارتقای رضایتمندی شهروندان داشته است از اجرای طرح نهضت آسفالت در میدان تره بار بعثت تقدیر کرد و گفت: معتقدیم منطقه ۱۵ همانند عملیات آسفالت نقشه راه خوبی برای سایرپروژه های در دست اجرا داشته باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط