1402/08/14-21:59
شهردار منطقه ۱۵ در مجمع جامعه خیرین حامی معلولین کشور گفت:

ارائه خدمت به شیرخوارگاه شبیر در تمامی موضوعات مدیریت شهری

ارائه خدمت به شیرخوارگاه شبیر در تمامی موضوعات مدیریت شهری

شهردار منطقه ۱۵ در مجمع جامعه خیرین حامی معلولین کشور در شیرخوارگاه شبیر حضور یافت و از خدمات رسانی در تمامی موضوعات شهری نظیر فضای سبز، عمرانی، خدمات شهری و... به این مجموعه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری در مجمع جامعه خیرین حامی معلولین کشور که با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور با موضوع تامین هزینه جهیزیه به معلولین کشور در شیرخوارگاه شبیر برگزار شد گفت: همه مسئولان از هر نهاد و سازمان موظف به ترویج و احیاء فرهنگ احسان، نیکوکاری، اکرام کودکان و حمایت مادی و معنوی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست هستند.

محمد شیری ضمن قدردانی از اقدامات خیرخواهانه خیرین برای ساخت این مجموعه بی نظیر در جنوب شهر، از خدمات رسانی ویژه در کلیه موضوعات شهری از عمرانی تا احیای فضای سبز در این شیرخوارگاه خبر داد و افزود: تعمیرات عمرانی و احیای فضای سبز شامل آنالیز، طراحی، بهبود و ارتقای زیرساخت های این مرکز در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه همچنین در این جلسه از تامین ۱۰ دست جهیزیه برای معلولین خبر داد و گفت: با همیاری سرای ایرانی که به زودی در منطقه ۱۵ افتتاح‌می شود در مسیر تحقق مسئولیت‌های اجتماعی قدم برمی داریم.

در ادامه جلسه مسئولان و خیرین نیز از اقدامات مدیریت شهری منطقه در شیرخوارگاه شبیر قدردانی کردند.

مجمع جامعه خیرین حامی معلولین کشور با حضور محمد شیری شهردار منطقه ۱۵، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کل کشور و جمعی از خیرین در شیرخوارگاه شبیر برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط