1402/08/16-17:52
۳ خبر خوش شهردار منطقه ۱۵ به شهروندان باب الرضای پایتخت؛

از نوسازی ۳۷ پلاک تا ساخت مرکز درمانی و اجرای پروژه گردشگری در محدوده بافت فرسوده منطقه ۱۵

از نوسازی ۳۷ پلاک تا ساخت مرکز درمانی و اجرای پروژه گردشگری در محدوده بافت فرسوده منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ در نشست با مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن بررسی راهکارهای تسریع در اجرای سرانه های خدماتی در محدوده بافت فرسوده منطقه، از اجرای پروژه ها و اقدامات جدید خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در نشست هم انديشی بررسی راهكارهای تسريع در اجراي سرانه های خدماتی در محدوده بافت فرسوده منطقه، از سه خبر خوش برای شهروندان باب الرضای تهران خبر داد و گفت: علاوه بر اجرای پروژه نوسازی ۷۷ پلاک بافت فرسوده که ماه پیش در محله های اتابک و مینابی آغاز شده است با حمایت های سازمان نوسازی شهر تهران پروژه نوسازی ۳۷ پلاک رها شده با تعریف پروژه مسکن معوض و خدماتی نیز آغاز خواهد شد.

محمد شیری به ساخت مرکز درمانی در محدوده محله اتابک و مینابی نیز اشاره کرد و گفت: طراحی یک پروژه بزرگ مقیاس نیز در اطراف آستانه سیده ملک خاتون(س) در دستور کار قرار گرفته است و پس از تایید کمیسیون ماده پنج عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه همچنین از مراحل پایانی ساخت پارکینگ طبقاتی محله مینابی خبر داد و گفت: با تایید مصوبه سازمان آتش نشانی شهرداری تهران این پروژه نیز به زودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

محمد شیری همچنین ضمن اشاره به نرخ بالای رشد پلاک های تجمیعی منطقه ۱۵، در میان مناطق ۲۲گانه افزود: در این پروژه ها نیز شهرداری منطقه با ارائه بسته های تشویقی روند صدور پروانه ساخت را تسهیل کرده است و امیدوارم با اجرای این طرح، روند نوسازی بافت فرسوده در منطقه تسریع یابد و مردم از خیرات و برکات آن بهره مند شوند تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی ساکنان باشیم.

مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز با اشاره به آمار بالای تعداد صدور پروانه ساختمانی در محدوده بافت فرسوده منطقه ۱۵ گفت: خوشبختانه این منطقه دارای کسب رتبه نخست در میان مناطق ۲۲گانه تهران است و تعداد صدور پروانه در منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز رشد ۲ برابری داشته است. 

مهدی هدایت با اشاره به اینکه محدوده منطقه ۱۵ جزء مناطقی است که مداخلات جدی در بحث نوسازی در آن به اجرا درآمده است، نیز افزود: بخشی از پلاک های خریداری شده طی سالیان رها شده بود و شهروندان به حق پیگیر اجرای پروژه های مسکن معوض بودند، که بخشی از این پروژه ها از ماه گذشته آغاز و بخش دیگر نیز ماه های آتی طبق پیش بینی ها انجام می شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب منطقه ۱۵ اظهار امیدواری کرد: در کنار سایر دستگاه های ذیربط سرانه های خدمات را به موازات نوسازی ارتقاء دهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط