1402/08/16-18:59
تنهایی خبر داد:

آسفالت‌ مصرفی در معابر منطقه ۸ از مرز ۳۱ هزار تن گذشت

آسفالت‌ مصرفی در معابر منطقه ۸ از مرز ۳۱ هزار تن گذشت

شهردار منطقه۸ از اجرای عملیات آسفالت در سطح معابر منطقه به میزان ۳۱ هزار تن در شش ماهه اول سال جاری به منظور بهسازی شریان‌های اصلی و فرعی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه با هدف مناسب سازی و سهولت تردد شهروندان، به صورت مستمر با اجرای عملیات آسفالت مکانیزه و دستی نسبت به بهسازی معابر اقدام می‌کند.

وی افزود: در همین راستا عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت مکانیزه در زیرگذر، بلوار، خیابان‌ و سایر معابر در حال انجام است که ۳۱هزار تن آسفالت از ابتدای سال تاکنون در ادامه نهضت نوسازی معابر پایتخت انجام شده است.

شهردار منطقه۸ عنوان کرد: تاکنون ۱۸۰ معبر اصلی و فرعی منطقه نوسازی شده که از این میان ۱۱۸ هزار متر به صورت مکانیزه در معابر اصلی و بزرگراهی و ۹۱ هزار متر دیگر به صورت دستی در معابر فرعی و در طرح توسعه محله ای آسفالت شده است.

به گفته تنهایی؛ اولویت ترمیم روکش آسفالت بر مبنای بررسی‌های فنی و میدانی منطقه و نواحی از کیفیت آسفالت معابر و درخواست‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ می‌باشد.

تنهایی در خاتمه با تاکید بر تلاش شهرداری منطقه نسبت به تکمیل نهضت آسفالت در معابر اصلی و فرعی و انجام تعهدات در این زمینه اظهار کرد: تحقق این امر حاصل تلاش عوامل اجرایی، نواحی سه‌گانه، و اکیپ‌های شبانه‌روزی منطقه است که با توجه به آغاز بارش‌های فصلی، با سرعت بیشتر همچنان ادامه دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط