1402/08/16-20:15
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۶ خبر داد:

پیشرفت فیزیکی پارکینگ زیرسطحی محله جوادیه به ۴۴ درصد رسید

پیشرفت فیزیکی پارکینگ زیرسطحی محله جوادیه به ۴۴ درصد رسید

مریم نخعی پور سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۶ از پیشرفت فیزیکی ۴۴ درصدی پارکینگ زیرسطحی محله جوادیه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ نخعی پور با اشاره به اهمیت اجرای پارکینگ در محله جوادیه اظهار داشت: کمبود سرانه پارکینگ درمحله جوادیه از دیرباز نیاز مبرم شهروندان این محله محسوب می شد. از سوی دیگر نیز عرض گذر کم معابر، بافت فرسوده، تراکم جمعیتی بسیار و نیاز به ساماندهی پارک های حاشیه ای نیز از دغدغه‌های جدی مدیریت شهری بوده که معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه را نسبت به ساخت پارکینگ زیر سطحی در دو طبقه منفی سوق داد.

وی افزود: خوشبختانه با اجرای عملیات بتن ریزی و فنداسیون، وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه از ۴۴ درصد عبور کرده و بعد از این مرحله عملیات ستون و سقف طبقه اول اجرایی خواهد شد و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری این پروژه به شهروندان فهیم محله جوادیه تحویل داده شود.

یادآور می‌شود پروژه پارکینگ طبقاتی زیر سطحی در مجاورت بوستان محله جوادیه قرار گرفته که در زیربنایی به مساحت ۳۷۰۰ مترمربع در دوطبقه منفی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط