1402/08/17-10:00

۳۵۰۰متر از زیرگذر بزرگراه یادگار امام(ره) لایروبی می شود

۳۵۰۰متر از زیرگذر بزرگراه یادگار امام(ره) لایروبی می شود

شهردار منطقه۹ از انجام عملیات اجرایی ۳۵۰۰ متر لایروبی در زیرگذر بزرگراه یادگار با هدف رفع آب گرفتگی در فصل بارش در این معبر شریانی واقع در غرب تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با عنایت به هشدارهای  مکرر هواشناسی درخصوص بارندگی و اعلام وضعیت سطح نارنجی مبنی بر احتمال بارش باران و رخداد رگبار لحظه ای در شهر تهران، معاونت خدمات شهری ومحیط زیست منطقه۹ نسبت به لایروبی زیرگذر بزرگراه یادگار امام(ره) در حال اقدام است.

وی افزود: بزرگراه یادگار امام(ره) از مسیرهای پرتردد شهر تهران بوده و از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که به منظور پیشگیری از آب گرفتگی و آب ماندگی و جمع آوری آب های سطحی، نسبت به جابجایی سنگدال های روی نهر سرپوشیده جهت دسترسی آسان جهت لایروبی، پاکسازی و رسوب برداری انهار زیرگذر مذکور اقدام شده است.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: در همین راستا نسبت به لایروبی ۳۵۰۰ متر از انهار زیرگذر بزرگراه یادگار امام(ره) در قسمت شرقی و غربی آن اقدام می شود که از این مقدار تاکنون ۱۰۰۰متر آن با جمع آوری ۳۰تن ضایعات و زباله لایروبی شده است.

مرتضوی یادآور شد: طرح پاکسازی با توجه به طول مسیر و اهمیت موقعیت به منظور خدمت رسانی بهینه به شهروندان در روزهای آتی ادامه داشته و تا پاکسازی کامل در دستورکار اداره مسیل های منطقه۹ می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط