1402/08/17-21:56

اجرای ۴۸ هزار مترمکعب دیوار حائل در شمال تهران

اجرای ۴۸ هزار مترمکعب دیوار حائل در شمال تهران

شهردار منطقه یک: معابر شمال تهران با هدف پیشگیری از حوادث احتمالی و خطر ریزش ترانشه ها با احداث بیش از ۴۸ هزار مترمکعب دیوار حائل، ایمن سازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید مهدی صباغ گفت: با توجه به اینکه منطقه یک شهر تهران در کوهپایه واقع شده، وجود اختلاف سطح زیاد معابر در برخی نقاط باعث بروز خطر ریزش ترانشه ها و دیواره های سطح محدوده می شود که در راستای ایمن سازی معابر طی سال جاری، بیش از ۱۲ نقطه از منطقه با اجرای عملیات احداث دیوار حائل بتنی یا سنگی، ایمن سازی شد.

صباغ گفت: مجموع اعتبار هزینه شده جهت این نقاط بیش از ۱۹ میلیارد تومان بوده که از جمله نقاط اجرا شده می توان به دیوار حائل سنگی بزرگراه ارتش محدوده بلوار اوشان، دیوار حائل و رمپ خیابان طباطبایی پور در ضلع شمال میدان تجریش، ترانشه ضلع شمال میدان میوه و تره بار آبک، دیوار حائل شمال بوستان ولنجک، مرمت بخشی از دیوار حائل پایگاه روح الله، دیوار حائل خیابان الوند و دیوار حائل سنگی خیابان فروردین و... اشاره کرد.

او با اشاره به اقدامات در حال اجرا نیز گفت: اجرای نیلینگ دائمی به متراژ ۱۵۰ مترطول در برج های نوبل دارآباد، پایدارسازی دیواره به متراژ ۳۰۰ مترطول در خیابان صمیع افتخاری، ۲۰۰ متر در آتش نشانی دارآباد و ۲۰۰ متر در خیابان بوکان نیز از اقدامات در حال اجرا است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط