1402/08/20-21:31
در طرح مشترک یگان حفاظت شهرداری و یگان ویژه فراجا انجام می شود؛

اجرای طرح ارتقای امنیت در بوستان جنگلی سرخه حصار

اجرای طرح ارتقای امنیت در بوستان جنگلی سرخه حصار

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح ارتقای امنیت بوستان جنگلی سرخه حصار با همکاری نیروی انتظامی و یگان حفاظت منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت در بوستان ها از جمله بوستان جنگلی سرخه حصار گفت: ایجاد محیطی ایمن در بوستان‌های منطقه از جمله بوستان جنگلی سرخه حصار، یکی از مهمترین اولویت‌ها است و این مهم با همکاری و تلاش شبانه روزی نیرو های یگان حفاظت منطقه ۱۳ و همراهی سایر نیروها از جمله نیروی انتظامی در راستای آرامش شهروندان محقق می شود.

او با اشاره به تعامل انجام شده با فرماندهی يگان های ويژه فراجا از اواسط آبان ماه جهت استقرار نيروهای آن فرماندهی و عوامل يگان حفاظت در بوستان سرخه حصار افزود: در این طرح، ماموران نیروی انتظامی اعم از پیاده و موتوری ضمن گشت‌ زنی در پارک و حاشیه بزرگراه شهید یاسینی با هرگونه عامل ناامنی برای خانواده‌ها و شهروندان برخورد مي‌كنند.

شهردار منطقه ۱۳ همچنین به اجرای مستمر طرح جمع آوري افراد كارتن خواب، بی خانمان ها، معتادان متجاهر و... اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی منطقه، گشت ها به طور مستمر انجام و در صورت مشاهده افراد مذکور توسط واحد گشت سازمان خدمات اجتماعي به مراجع ذیصلاح معرفی و منتقل می شوند.

محمد هادی علی احمدی خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه با همكاری نیروی انتظامی در اين طرح تلاش می کند حداكثر امنيت را برای حضور خانواده‌ها در همه ایام به ویژه ساعات پايانی شب در تفرجگاه‌ها به خصوص بوستان های بزرگ تامين كند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط