1402/08/22-22:37

احداث سازه های مخصوص دپوی شن مخصوص در شمال تهران

احداث سازه های مخصوص دپوی شن مخصوص در شمال تهران

طراحی، جانمايی و احداث سازه های مسقف مخصوص دپوی شن مخصوص در سطح نواحی دهگانه با هدف جلوگیری از تاثیر شرایط جوی بر روی کیسه ها و مشخص شدن محل دپو انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، احسان خیراتیان صفائی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با شروع فصل بارش و به منظورآمادگی تجهیزات و ماشین آلات و آماده باش نیروی انسانی، ستاد برف روبی منطقه یک تشکیل و رصد وضعیت ادوات، تجهیزات و بررسی عملکرد پیمانکاران مربوطه انجام شد.

او افزود: در همین راستا تجهيز يك سايت برفروبی اصلی و ۱۲ سايت برفروبی فرعی در سطح منطقه يك، طراحی، جانمايی و احداث بیش از ۵۰ سازه مسقف مخصوص دپوی شن مخصوص در سطح نواحی که تا کنون ۲۰ سازه آن نصب و ما بقی تا پایان آبان ماه به اجرا می رسد و تجهيز سايت های برفروبی، معابر اصلی و ايستگاه های مترو به بیش از ۵۰۰ هزار كيسه‌ی شن مخصوص که تا کنون ۲۵۰ هزار کیسه آن جانمایی شده از جمله اقدامات انجام شده است.

صفائی گفت: نگهداشت شهر با نگاه ویژه بر کنترل انهار و نظارت مستمر بر عملیات لایروبی و رفع آبگرفتگی های سطح محدوده منطقه و همچنین خدمات رسانی به شهروندان با اجرای سناریوهای بارش برف و باران و تدوین طرح های ویژه نگهداشت در حال انجام است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست خاطر نشان کرد: سایت های اصلی و فرعی موجود در نواحی دهگانه، آماده تجهیز ادوات و استقرار ماشین آلات برفروب در فصول سرد در سال جاری خواهند بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط