1402/08/27-21:44
با رشد ۴۲۰ درصدی بودجه در اعتبارات غیرمستمر؛

۸ پروژه بزرگ احداثی جدید در منطقه یک در سال جاری آغاز شد

۸ پروژه بزرگ احداثی جدید در منطقه یک در سال جاری آغاز شد

شهردار منطقه یک: با نیازسنجی انجام شده و رشد ۴۲۰ درصدی بودجه اعتبارات غیرمستمر منطقه در سال جاری، ۸ پروژه احداثی جدید در شش ماهه اول ۱۴۰۲ تعریف و آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ گفت: اعتبار کل پروژه های غیر مستمر در سال ۱۴۰۱ در حدود ۴۹ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۲ به ۲۵۹ میلیارد تومان و رشد ۴۲۰ درصدی رسید و ما توانستیم با دریافت اعتبار لازم، 8 پروژه را آغاز کنیم.

او احداث مرکز معاینه فنی در فضای بی‌دفاع شهری، اسکان کارگری، بوستان الف، مجموعه ورزشی قیطریه، تفرجگاه خرگوش دره، سرای محله باغ فردوس، مجموعه ورزشی ازگل و فضای فرهنگی گلابدره را از این پروژه‌ها دانست.

صباغ همچنین به تلاش همکاران برای افزایش بودجه منطقه در سال جاری اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال ۱۴۰۱ بودجه منطقه را با ۴۶۶ میلیارد تومان تحویل گرفتیم و در انتهای ۸ ماهه اول سال با ۱۶ درصد پیشرفت به ۵۴۳ میلیارد تومان و در انتهای سال مالی ۱۴۰۱ به ۷۶۵ میلیارد تومان و با ۴۱ درصد پیشرفت رساندیم.

وی رشد ۲۷۳ درصدی در پروژه‌های غیرمستمر و احداثی، ۱۶ درصدی در بودجه هزینه‌ای و ۲۳۲ درصدی در بودجه‌های توسعه محله‌ای را از دیگر دستاوردهای منطقه در سال جاری دانست و گفت: بودجه حوزه فنی عمران با توجه به عمده حجم امور و اعتباری که دارند از ۳۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ به ۱۶۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ و رشد ۴۰۰ درصدی رسیده است.

صباغ خاطر نشان کرد: این اعتبارات نیاز به قراردادها داشت و باید خوب جذب می شد تا قابلیت اجرا داشته باشد بر همین اساس در ۸ ماهه سال گذشته فقط ۳۵ قرارداد به مبلغ ۸۲ میلیارد تومان بسته شده بود که امسال در مدت مشابه، ۹۸ قرار داد به مبلغ ۴۸۸ میلیارد تومان بسته شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط