1402/08/29-15:33

بیش از یک میلیون مترمربع صدور پروانه در ۷ ماه در منطقه ۵

بیش از یک میلیون مترمربع صدور پروانه در ۷ ماه در منطقه ۵

نشست صمیمی فانوس(فناوری های نوین شهرسازی) با همراهی نخبگان، کارآفرینان، مدیران شهری و اساتید دانشگاهی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در این نشست که معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران، رییس و هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، شهردار، معاونین و جمعی از مدیران شهری منطقه ۵ و تعدادی از فعالین حوزه ساخت و ساز مسکن حضور داشتند، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ گزارشی از اقدامات شهرداری ارائه داد.

او بیان داشت: تعداد ۳۰ ایستگاه مترو در منطقه ۵ در حال احداث است که در ماه گذشته ۳ ایستگاه خط ۶ به بهره برداری رسید و ایستگاه های شهدای کن و آیت اله کاشانی نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید.

شریفی ضمن اشاره به تسهیل در صدور پروانه ساخت و ساز و سه برابر شدن آن نسبت به سال گذشته، به صدور بیش از یک میلیون متر مربع پروانه در طی ۷ ماه اشاره کرد.

شهردار منطقه ۵ اظهار داشت: در همین بازه زمانی حدود ۷۲ هزار تن آسفالت در معابر ریخته شد که از این حیث منطقه ۵ در بین سایر مناطق بیشترین حجم آسفالت را دارا بوده است.

شریفی همچنین با اشاره به ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی قدرتمند سطح منطقه، بر ارتباط دانشگاه و دانشجویان با مساجد و مراکز مذهبی، فرهنگسراها، سرای محلات و نهادهای مردم نهاد تاکید کرد تا از این طریق سطح سرمایه اجتماعی و فرهنگی منطقه تقویت شود.

او در پایان ضمن یادآوری پویش آزادسازی مادران زندانی و مشارکت فعالین حوزه ساخت و ساز، از ایشان دعوت کرد تا امسال نیز همچون سالهای قبل در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط