1402/09/01-16:21
شهردار منطقه ۱۵ در کمیته مناسب سازی:

۱۴ معبر و بوستان برای معلولان مناسب سازی شد

۱۴ معبر و بوستان برای معلولان مناسب سازی شد

شهردار منطقه ۱۵ از مناسب سازی ۱۴ معبر و بوستان در کمیته تخصصی مناسب سازی منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه یکی از راه های تحقق عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی، مناسب سازی فضاهای شهری در جهت تسهیل تردد و حضور تمامی اقشار مردم به ویژه سالمندان، معلولان، بانوان و کودکان در سطح جامعه است افزود: به همین سبب طرح  مناسب سازی معابر و بوستان‌ها در اولویت قرار دارد و کمیته تخصصی مناسب سازی نیز با حضور اعضای این کارگروه به صورت مستمر برگزار می شود.

او در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده از ابتدای سال پرداخت و افزود: مناسب سازی ۱۱ معبر در سطح نواحی هفتگانه و نیز مناسب سازی ۲ بوستان و یک بازار میوه و تره بار در حال انجام است.

شهردار منطقه در پایان به تمهیدات و فعالیت ها انجام شده در مناسب سازی بوستان‌ها اشاره کرد و افزود: نصب نیمک ویژه معلولان، تابلو راهنما، استفاده از کف پوش‌های مناسب، نصب آبخوری ویژه معلولان و... از جمله این اقدامات است.

کمیته مناسب سازی منطقه ۱۵ با حضورشهردار منطقه، معاونین فنی و عمران، خدمات شهری و محیط زیست، شهرسازی و معماری، مدیر فرهنگی، نماینده و دبیر انجمن معلولین منطقه، نماینده معاون فنی و عمران شهرداری تهران و نماینده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط