1402/09/04-11:07

ابلاغ دستورالعمل جدید (HSE) برای پارک‌ها و فضاهای سبز شهر تهران

ابلاغ دستورالعمل جدید (HSE) برای پارک‌ها و فضاهای سبز شهر تهران

سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهر تهران از ابلاغ دستورالعمل‌ ایمنی جدید برای نگهداشت بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری خبرداد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سید سجاد موسوی در این باره گفت: دستورالعمل سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) پیمان‌های نگهداشت بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و خدمات شهری مورد بازنگری قرار گرفت و به منظور اجرا و بهره‌برداری به ذی‌ربطان ابلاغ شد و بازنگری و ابلاغ سایر دستورالعمل‌ها نیز در دستورکار هفته‌های آتی این سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد:‌ با توجه به مأموریت دبیرخانه HSE مستقر در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در راستای سیاستگذاری و نظارت عالیه بر موضوعات سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و همچنین در راستای اجرای حکم ۶۴ برنامه چهار ساله چهارم شهرداری تهران مبنی بر بروزرسانی و اجرای الزامات (HSE) در فعالیت‌ها و فرآیندهای کاری شهرداری تهران بازنگری و ابلاغ دستورالعمل‌ها در دستورکار این دبیرخانه قرار دارد.

 سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهر تهران ادامه داد: همچنین با توجه به تأکید کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران مبنی بر پیاده‌سازی الزامات (HSE) در تمام پیمان‌های شهرداری تهران، این سازمان با هدف پیاده‌سازی و اجرای الزامات HSE در پیمان‌های شهرداری تهران، بازنگری و ابلاغ هفتگی دستورالعمل‌ها و چک لیست‌های تخصصی پیمان‌های شهرداری تهران را در دستورکار قرار داده است.

موسوی با بیان اینکه دستورالعمل سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) پیمان‌های نگهداشت بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و خدمات شهری نیز در همین راستا مورد بازنگری قرار گرفت، گفت:‌ این دستورالعمل پس از بازنگری و تصویب برای اجرا و بهره‌برداری به ذی‌ربطان ابلاغ شد و در آن تصمیمات خوبی برای ارتقاء ایمنی پارک‌ها و بوستان‌ها اتخاذ شده است.

به گفته سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهر تهران بازنگری و ابلاغ سایر دستورالعمل ها نیز در دستورکار هفته‌های آتی این سازمان قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط