1402/09/04-16:13
طی دو عملیات گسترده انجام شد؛

۲۵ مورد رفع تصرف به متراژ ۲۷۵۰ مترمربع از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹

۲۵ مورد رفع تصرف به متراژ ۲۷۵۰ مترمربع از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از آزادسازی ۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز طی دو مرحله، در راستای صیانت از حقوق شهر و شهروندان در اراضی ناحیه سه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ تورج فرهادی، با تأکید بر اهمیت حفاظت از اراضی در مقابل تصرف سودجویان گفت: در راستای اجرای دستور مقام قضائی طی دو مرحله ۲۵ مورد ساخت وساز غیرمجاز سوله، چهار دیواری، طبقات مازاد و... در اراضی ناحیه سه رفع خلاف و آزادسازی شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیر قانونی و بدون مجوز در اراضی متعلق به موقوفات و بی دفاع شهری با کاربری کشاورزی و فضای سبز انجام می شود بیان کرد: بی شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری‌ منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز، مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد : طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز حادث، ۴ طبقه مازاد از ساختمان ۹ طبقه به متراژ هزار متر مربع، ۴۰۰ مترمربع چهار دیواری، ۲۰۰ متر مربع سوله، ۵۰ مترمربع داربست و پلیت کشی، ۴ دهانه کرکره تجاری غیرقانونی، ۷ واحد تجاری غیرمجاز به مساحت ۶۰۰ مترمربع، ۷ آلونک و بستر موجود به مساحت ۵۰۰ مترمربع رفع خلاف شد. همچنین ۶ سرویس کامیون ضایعات ناشی از پسماند غیرمجاز زباله جمع آوری و به بیرون از محدوده شهری انتقال یافت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط