1402/09/07-20:04

۲۰۰ مورد تفکیک غیرمجاز پسماند به مساحت ۲۰ هکتار در منطقه ۱۹ برچیده و جمع آوری شد

۲۰۰ مورد تفکیک غیرمجاز پسماند به مساحت ۲۰ هکتار در منطقه ۱۹ برچیده و جمع آوری شد

شهردار منطقه ۱۹ گفت: ۲۰۰ مورد تفکیک غیرمجاز پسماند که به صورت غیرقانونی و عدم رعایت اصول بهداشتی در خلازیر میانی و جنوبی اقدام به تفکیک و بازیافت زباله می کردند محل فعالیت آنها برچیده شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، فرهادی افزود: مطابق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، مشاغل مزاحم باید جمع آوری و از محدوده شهری خارج شوند، از این رو انبارهای نگهداری ضایعات و پسماند در خلازیر مشمول این مشاغل هستند که قوانین و مقررات نسبت به آنها اعمال می شود.

وی با اشاره به جلوگیری از ادامه فعالیت کتفی و کولی‌ها که به صورت غیرمجاز نسبت به جمع آوری پسماندهای شهری اقدام می کنند گفت: با هدف احیای حقوق شهروندان و حفظ محیط زیست و همچنین سلامت شهروندان، طرح پاکسازی و جمع آوری محل غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله و پسماند توسط عوامل خدمات شهری در ۲۰۰ مورد گاراژ، سوله، پلیت کشی، چهاردیواری به مساحت ۲۰ هکتار انجام شد.

ضمن اینکه ۲۰۰ کامیون معادل ۲ هزار تن پسماند و زباله از کوچه های اسد آبادی، پاییزان، شمس، حسینی، موزاییک سازی، ۲۰۶، حاشیه بزرگراه آزادگان جنب ورزشگاه شهید کاظمی و بعد از خلازیر جمع آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای گشت فوریت‌های شهری به صورت مستمر در محلات منطقه حضور دارند و علاوه بر جمع آوری زباله گردها به توقیف فعالیت عوامل غیرمجاز می پردازند و این اقدامات با جدیت تداوم خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط