1402/09/08-18:18

اختصاص بیش از ۱۰ هزار غرفه به مشاغل سیار و بی‌کانون در منطقه۸

اختصاص بیش از ۱۰ هزار غرفه به مشاغل سیار و بی‌کانون در منطقه۸

شهرداری منطقه۸ طی یک سال گذشته با برپایی ۱۰ هزار و ۲۶۰ غرفه، مشاغل سیار و بی‌کانون سطح این منطقه را سامان داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با هدف ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون و ایجاد فضای مناسب کسب و کار در سطح محلات، با استفاده از ظرفیت روز بازارهای فعال و بازارهای ثابت منطقه، طی یک سال گذشته با برپایی مجموع ۱۰ هزار و ۲۶۰ غرفه در پنجشنبه بازار محله کرمان مشاغل سیار و اقشار آسیب پذیر را ساماندهی کرد.

در این اقدام براساس ضوابط و تفاهم‌نامه منعقد شده میان شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و شهرداری منطقه ۸ و با توجه به اطلاعات ثبت شده در سامانه سامان بازار، زمین ضلع جنوب شرق تقاطع خیابان جانبازان و خیابان کرمان به صورت میانگین با برپایی ۲۰۰ غرفه در هر هفته و با رعایت ضوابط ایمنی و بهداشتی برای کمک به معیشت اقشار آسیب‌پذیر در اختیار این دسته از فروشندگان قرار گرفت.

گفتنی‌است ساماندهی دستفروشان در راستای کاهش سدمعبر، اشغال معابر، انسداد پیاده‌روها و حمایت از زنان سرپرست خانوار، در فضایی به مساحت بیش از هزار و پانصد مترمربع در بازار روز محله کرمان انجام شده و دسترسی آسان‌تر شهروندان به کالاهای مصرفی روزانه را نیز فراهم نموده است.

براساس این گزارش متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره ساماندهی منطقه و ارائه مستندات لازم، از این خدمات در منطقه ۸ تهران بهره‌مند شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط