1402/09/08-23:15

بررسی ارزیابی ایمنی ساختمان بیمارستان‌های منطقه ۱۳

بررسی ارزیابی ایمنی ساختمان بیمارستان‌های منطقه ۱۳

در جلسه مشترک رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و شهردار منطقه ۱۳ وضعیت ایمنی ساختمان بیمارستان‌های این منطقه و نتایج ارزیابی‌های صورت گرفته در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری رئیس سازمان با بیان اهمیت توجه به موضوع ایمنی به اجرای طرح ارزیابی ایمنی در تهران اشاره کرد و یادآور شد که در قالب طرح ارزیابی ایمنی ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه، ۱۶ هزار ساختمان شناسایی شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و تاکنون ۲۶۰۰ ساختمان دیده شده و نیز وضعیت ۱۰۰۰ ساختمان مورد تحلیل قرار گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت بافت فرسوده برخی از بیمارستان‌های شهر تهران بر اهمیت ایمن‌سازی و تعریف یک ساز وکار مشخص در خصوص رفع مشکلات سازه‌ای این بیمارستان‌ها تاکید کرد.

بنابراین گزارش، تاکید بر اهمیت تاسیس و راه‌اندازی یک مرکز تروما سنتر در منطقه ۱۳ با هدف رفع نیازهای درمانی مردم منطقه و نیز استفاده در زمان وقوع بحران، موضوع دیگری بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

در این جلسه همچنین محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ۱۳ نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در این خصوص ارائه داد و بر ضرورت اتخاذ تصمیمی مشترک در مورد ساختمان‎‌های پرخطر منطقه تاکید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط