1402/09/09-18:08
ملاقات مردمی با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛

رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات شهری ۵۵ شهروند منطقه ۱۵

رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات شهری ۵۵ شهروند منطقه ۱۵

حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در دیدار چهره به چهره، ضمن رسیدگی به مشکلات و درخواست های شهروندان این منطقه پاسخگوی مردم باب الرضای تهران بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگو بودن به شهروندان و پیگیری مشکلات شهری، جلسه ملاقات مردمی با حضور حبیب کاشانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران، محمد شیری شهردار منطقه، معاونان و مدیران منطقه برگزار شد.

حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان، در حاشیه این دیدار با تاکید بر این نکته که شهروندان ذینفعان اصلی شهر هستند، ابراز امیدواری کرد با برگزاری این دیدارهای چهره به چهره، مسائل و مشکلات شهروندان با روند مطلوب‌تری مورد پیگیری و حل و فصل قرار گیرد.

محمد شیری شهردار منطقه نیز، گفت: بدون شک توسعه و آبادی شهر و رضایتمندی شهروندان در سایه تعامل و همفکری دوسویه مردم با خادمین خود در مجموعه مدیریت شهری محقق خواهد شد و ما در مجموعه شهرداری تهران خود را موظف می دانیم که مشکلات شهروندان را در کمترین زمان ممکن رفع و رجوع کنیم.

در این جلسه مدیران شهری ضمن بررسی درخواست و مشکلات شهروندان و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاهترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر کردند.

درخواست مساعدت رفع خلاف ساختمان، مجوز حفاری، توسعه تجاری، تثبیت تجاری، مهلت اجرای رای و... از جمله مواردی بود که در این دیدار مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

در این جلسه معاونان شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، فنی عمران، روسای ادارات حراست، بازرسی، روابط عمومی، املاک، اجرای احکام و‌ فرمانده یگان حفاظت منطقه نیز حضور داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط