1402/09/09-22:14

زیبایی بصری شبانه بزرگراه شهید چمران با نصب المان های نوری

زیبایی بصری شبانه بزرگراه شهید چمران با نصب المان های نوری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: به منظور زیباسازی فضاهای شهری ۱۲ المان نوری در بزرگراه شهید چمران نصب شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری با اشاره به اینکه نور یکی از عناصری است که در تاثیر زیادی در زیباسازی و کیفیت فضا دارد گفت: تامین روشنایی علاوه بر زیبا سازی، یکی از راهکارهای تاثیرگذار در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی است و بر همین اساس طرح نورپردازی بزرگراه ها و معابر در دستورکار معاونت خدمات شهری و محیط زیست قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ۱۲ المان نوری مخروطی شکل دربزرگراه شهید چمران نصب شده است که این المان ها در رنگ های مختلف طراحی و زیبایی خاصی را به منظر و سیمای بصری شبانه بخشیده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، رفع نقاط بی دفاع شهری و بهسازی منظر و سیمای بصری شبانه مطابق با استانداردهای جهانی را ازدیگر اهداف این طرح برشمرد و گفت: در این المان های نوری از ریسه های LED کم مصرف استفاده شده است.

طاهری با بیان اینکه المان های نوری در دو نقطه ازبزرگراه شهید چمران نصب شده است، افزود: تقاطع بزرگراه شهید چمران و توحید با المان های طرح لوستر و همچنین مقابل ساختمان های آتی ساز با آلمان های مخروطی، نورپردازی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط