1402/09/09-22:26
با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران؛

بیست و سومین رویداد «طرح رصد۲» در منطقه ۱۴ برگزار شد

بیست و سومین رویداد «طرح رصد۲» در منطقه ۱۴ برگزار شد

میثم مظفر و احمد صادقی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در قالب "طرح رصد ۲"، با حضور در منطقه ۱۴ میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های توسعه محله ای و اقدامات اجرایی مدیریت شهری را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ در بازدید صبحگاهی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در قالب طرح رصد۲ از هفت پروژه از جمله میدان سوم خرداد، پل سواره رو هم سطح بلوار ابوذر، تعریض قره یاضی، دیوار حائل، عمارت وثوق الدوله و سوله بحران از جمله پروژه های مورد بررسی قرار گرفت بازدید به عمل آمد.

اعضای شورای شهر در این بازدید ضمن ارزیابی مثبت عملکرد مدیریت شهری منطقه در اجرای پروژه های اجرا شده، بر تسریع در روند و اتمام تعریض قره یاضی به عنوان پروژه مهم در گره گشایی و دسترسی ترافیکی این بخش از پایتخت تاکید کردند.

برنامه ریزی برای تسریع در اتمام مرمت و بازسازی عمارت تاریخی وثوق الدوله از دیگر موارد مورد تاکید اعضای شورای اسلامی شهر تهران بود.

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ در این بازدید میدانی ضمن اشاره به برخی پروژه ها چون پل سواره رو همسطح ابوذر که با هدف کاهش بار ترافیکی شرقی منطقه همچنین احداث سوله بحران که منظور پشتیبانی از مدیریت بحران به اجرا درآمد و باعث خرسندی و رضایت شهروندان شد، بر پیگیری ویژه و اهتمام مدیریت شهری منطقه ۱۴ برای تسریع در مراحل اجرایی پروژه های مهم منطقه چون تعریض قره یاضی و بازسازی و بهسازی عمارت وثوق الدوله نیز تاکید کرد.

یزدی در این بازدید ضمن اشاره به بهره برداری از برخی پروژه های منطقه تا پیش از اتمام سال جاری، از برنامه ریزی برای افزایش سرانه های عمومی و خدماتی منطقه متناسب با نیاز شهروندان و محله برای سال پیش رو خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن نظارت بر اتمام هرچه سریع تر پروژه‌های توسعه محلی مصوب سال ۱۴۰۲، با آغاز طرح من شهر دارم ۲، اجرای پروژه های توسعه محله ای و شاخص منطقه متناسب با نیاز و خواسته مردم دارالمومنین و با هدف توسعه، آبادانی و مناسب تر شدن کالبد شهری این بخش از پایتخت، احصاء، تصویب و اقدام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط