1402/09/10-20:45

مدیریت پسماند خشک با نوماند در منطقه ۸

مدیریت پسماند خشک با نوماند در منطقه ۸

شهردار منطقه۸ از آغاز طرح تحویل پسماند خشک با عنوان "نوماند" برای ۱۴۸ هزار خانوار منطقه ۸ تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه طرح «نوماند» را راه ارتباطی جدیدی میان ۱۴۸ هزار خانوار منطقه با مدیریت شهری در موضوع جمع‌آوری پسماند خشک دانست و اظهار کرد: اجرای این طرح با آموزش خانه به خانه به منظور بهره‌برداری از این دسترسی در نرم‌افزارکاربردی شهرزاد در محلات ۱۳گانه منطقه آغاز شده است.

شهردار منطقه با اشاره به این اقدام سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران که برای اولین بار به صورت پایلوت در منطقه۸ در حال اجرا است، تصریح کرد: در این طرح شهروندان می‌توانند به منظور تحویل پسماند خشک خود، با ثبت درخواست مراجعه خودرو در نرم‌افزار‌کاربردی شهرزاد نسبت به فروش پسماند اقدام نمایند.

تنهایی در ادامه در خصوص تولید محتوای رسانه‌ای، ارسال پیامک اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت شهروندان در استفاده از این دسترسی ایجاد شده افزود: با توجه به ضرورت مشارکت عموم شهروندان در اجرای طرح و سرعت بخشیدن به کنترل، بهینه‌سازی و بازیافت زباله خشک، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه آموزش چهره به چهره شهروندان محلات را در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس این‌گزارش این طرح به صورت پایلوت توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در سه منطقه ۸، ۱۳و ۱۴ شهر تهران آغاز شده و شهروندان با مراجعه به نرم‌افزار «شهرزاد» شهرداری تهران و ثبت درخواست‌های خود در قسمت نوماند، امکان دسترسی به خدماتی مانند جمع‌آوری پسماندهای تفکیک شده و ارائه پیشنهادها و انتقادات را خواهند یافت.

گفتنی‌است، وجوه دریافتی شهروندان در این طرح به اعتبار کیف پول شهروندی واریز شده و امکان استفاده از خدماتی همچون خرید طرح ترافیک، بلیط الکترونیک و... فراهم می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط