1402/09/12-14:03
معاون شهردار تهران در آیین آغاز دومین دوره «من شهردارم»؛

هدف «من شهردارم» تبدیل هر شهروند به یک شهردار است

هدف «من شهردارم» تبدیل هر شهروند به یک شهردار است

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در آیین آغاز دومین دوره «من شهردارم» گفت: هدف «من شهردارم» تبدیل هر شهروند به یک شهردار است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری در آیین آغاز دومین دوره ابرپروژه «من شهردارم» در قالب هشتادوچهارمین پویش امید و افتخار که با حضور مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، جمعی از شهرداران مناطق، مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها و... در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته از نخستین مرحله ابرپروژه «من شهردارم» استقبال خوبی شد و امسال نیز دومین دوره از آن اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در طرح من شهردارم هر شهروند یک شهردار است و هر کدام از شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه من شهردارم پروژه‌های مدنظر خود را برای اجرا ثبت و ضبط کنند.

رئیس شورای راهبری دبیرخانه دائمی بودجه‌ریزی مشارکتی «من شهردارم» ادامه داد: امسال تلاش خواهیم کرد که مشارکت شهروندان در قالب طرح من شهردارم به یک میلیون نفر برسد و مدیریت شهری بتواند پروژه‌های معرفی شده را در یک زمان‌بندی مشخص عملیاتی و اجرا کند.

باقری با اشاره به همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در فراهم کردن زیرساخت‌های سیستمی در اجرای دومین مرحله از طرح من شهردارم تصریح کرد: زیرساخت‌هایی فراهم شده و شهروندان می‌توانند به راحتی و بر مبنای مکان ایده‌های خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار پروژه‌های معرفی شده در قالب طرح من شهردارم در نخستین دوره از آن در سال گذشته پیشرفت ۶۲ درصدی را به لحاظ فیزیکی دارند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: امسال بنا بر برنامه‌‌ریزی انجام شده دو آیتم به سامانه طرح من شهردارم اضافه شده که بر مبنای آن شهروندان می‌توانند به صورت آزاد بزرگترین مشکل را در سطح شهر تهران در این سامانه معرفی و در ادامه راهکار و یا پیشنهاد خود را برای حل این معضل یا مشکل مطرح کنند.

وی اضافه کرد: از ۱۵ مهرماه تا امروز۶ هزار و ۵۰۰ ایده در سامانه من شهردارم به ثبت رسیده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط