1402/09/12-14:57
همزمان با فصل اعجاز رنگ ها انجام شد؛

برپایی گذر پاییزی فاطمی در بوستان فدائیان اسلام منطقه ۱۵

برپایی گذر پاییزی فاطمی در بوستان فدائیان اسلام منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ خبر داد: بوستان فدائیان اسلام با راه اندازی گذر پاییزی فاطمی همزمان با فصل اعجاز رنگ ها به تفرجگاه شهروندان منطقه ۱۵ تبدیل شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به فصل پاییز و ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: این گذر با هدف غنی سازی اوقات فراغت، ارتقای  نشاط، همدلی و شادابی در بین شهروندان با نام گذر فاطمی در بوستان فدائیان اسلام راه اندازی شد.

او با اشاره به اینکه این بوستان برای پاییز گردی شهروندان و خانواده ها آماده است، افزود: شهروندان می توانند از محیط زیبای پاییز بوستان فدائیان اسلام بهره مند شوند و در فضای زیبای آن پاییزگردی کنند.

شهردار منطقه افزود: غرفه های عرضه صنایع دستی، محصولات ارگانیک بانوان کارآفرین، ویزیت دکتر طب سنتی، اجرای رادیوی گذر پاییز، نقاشی صورت کودکان، عکاسی با لباس های سنتی، برپایی ورکشاب نقاشی و... از جمله برنامه های هنری این گذر است.

همچنین کرسی و فضای اتاق مادربزرگها، برپایی چرخ های سیار از هندوانه، لبو و باقالی، ایجاد تنور برای پخت نان محلی، برپایی دیگ های آش برروی والرهای قدیمی، چای زغالی برروی آتشدان قدیمی تنها بخشی از جذابیت های این گذر پاییزی است.

گفتنی است؛ گذر پاییزی بوستان فدائیان اسلام در تمامی روز برای پاییز گردی خانواده ها مهیاست و شهروندان می توانند برای استفاده از این فضا به خیابان خاوران نرسیده به بزرگراه امام علی(ع) جنب ناحیه مقاومت مالک اشتر مراجعه کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط