1402/09/12-17:29

فضاسازی مناسب برای حضور خانواده ها در ارتفاعات شمال تهران/ نصب ۹۰۰ شعله روشنایی

فضاسازی مناسب برای حضور خانواده ها در ارتفاعات شمال تهران/ نصب ۹۰۰ شعله روشنایی

ارتفاعات شمال تهران در محدوده های شهرک شهید محلاتی، سوهانک و لاله با هدف فضاسازی و ایجاد محیطی دلنشین برای حضور خانواده ها با نصب ۹۰۰ شعله چراغ روشن شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: ارتفاعات ناحیه ده منطقه یک دارای ۴۱ بوستان به مساحت بیش از ۲۲۵ هزار مترمربع و فضاهای جنگل کاری به مساحت ۴۰۰ هزار مترمربع است که مورد توجه خاص خانواده ها قرار دارد بر همین اساس شهرداری این ناحیه با شناسایی نقاط تاریک و مکان هایی که نیاز به روشنایی داشت اقدام به نصب و راه اندازی ۱۶۰ شعله لامپ کم مصرف در بوستان خانواده، ۲۸۰ شعله چراغ در ارتفاعات شهرک شهید محلاتی و ۴۶۰ شعله در بوستان های نصر، دامپزشکی، لاله، ولایت، نشاط، ابوذر و فضای جنگلی روبروی مسجد ولی عصر(عج) و میادین شاهد، قائم، بسیج، فاطمه زهرا(س)، امام علی(ع)، صاحب زمان(عج)، ورزش و... نمود.

صباغ راه اندازی سرویس های بهداشتی در این مجموعه ها را اقدام دیگری دانست و گفت: ۶۰ چشمه سرویس بهداشتی نیز در بوستان های خانواده، امام خمینی(ره)، دامپزشکی، ارتفاعات شهید محلاتی و... راه اندازی شده است.

شهردار منطقه یک همچنین به راه اندازی پنج آبنما در این محدوده ها اشاره کرد و گفت: آبنماهای موجود در میادین شاهد، بسیج و بوستان های خانواده و احمدیه که دچار نواقصی شده بودند و کارایی لازم را نداشتند تعمیر و برای تلطیف بصری و فضای موجود به طور مجدد راه اندازی شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط