1402/09/13-21:16

برنامه ریزی با مردم برای اجرای طرح "من شهردارم۲"

برنامه ریزی با مردم برای اجرای طرح "من شهردارم۲"

در طرح "من شهردارم ۲" شهروندان منطقه۸ تهران از بین ۳۶۲ پروژه ثبت ‌شده این منطقه، پروژه مورد نظر محله خود را انتخاب می‌کنند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام خبر آغاز طرح "من شهردارم ۲" در این منطقه گفت: در سال گذشته بیش از ۳۰۰ پروژه در سامانه پروژه های پیشنهادی ثبت شد که از این تعداد، ۵۱ پروژه توسعه محله‌ای انتخاب و به همت همکارانم ۴۹ پروژه به طور کامل اجرا و به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسید.

وی در ادامه پروژه‌های اجرا شده در طرح "من شهردارم۱" را تشریح کرد و افزود: در مرحله اجرای این طرح، ۵۱ پروژه توسعه محله‌ای و ۸ پروژه احداثی در اولویت کار منطقه قرار گرفت که در پروژه‌های توسعه محله‌ای، تعداد ۴۵ پروژه متعلق به حوزه فنی و عمرانی و ترافیکی، ۴ پروژه با موضوعات خدمات شهری و محیط زیست و ۲ پروژه با موضوع اجتماعی فرهنگی بود.

تنهایی شهردار منطقه۸ با اعلام خبر ارسال بیش از ۲۱ هزار پیام اطلاع رسانی برای شهروندان این منطقه در طرح "من شهردارم۲"، تصریح کرد: در این دوره، شهروندان می‌توانند علاوه بر تعیین اولویت‌های محله‌ای خود، ارائه راهکار حل مشکل نیز داشته باشند و امیدواریم با مشارکت شهروندان و نیازسنجی محلات، پروژه‌های "من شهردارم۲" بر اساس نظرات شهروندان و به شکل مطلوب اجرایی شود.

تنهایی در ادامه از تشکیل و آغاز به کار کمیته اجرایی این طرح در منطقه۸ خبر داد و گفت: با توجه به مصوبات این کمیته و در راستای هدف برنامه ریزی با مردم به جای برنامه ریزی برای مردم مقرر شد تا از همه ظرفیت‌های اجرایی اعم از ظرفیت گروه‌های دوام، معتمدین محلات و... استفاده شود تا شهروندان علاوه بر یاری رساندن در اجرای درست پروژه‌ها و ارائه پیشنهادها و انتقادات خود، در تنظیم بودجه سالانه نیز مشارکت کنند.

گفتنی است طرح «من شهردارم» یکی از بزرگترین طرح های نظرسنجی مدیریت شهری برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهر و اجرای پروژه‌ها است که از ۱۱ تا ۳۰ آذر ادامه دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط