1402/09/14-15:03
"حق لطفی" خبر داد:

پیشرفت پروژه خیالستان زندگی از مرز ۷۵ درصد گذشت

پیشرفت پروژه خیالستان زندگی از مرز ۷۵ درصد گذشت

"مسعود حق لطفی" سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از پیشرفت ۷۵درصدی فاز نخست پروژه خیالستان زندگی در محدوده منطقه ۸ خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران؛ سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: بتن ریزی سرستون های میانی، شمع ها، ستون ها، عملیات اجرای کوله های ضلع غربی و شرقی و بتن ریزی ۲۵۰۰ مترمربع از عرشه به همراه نصب ۸۸ تیر به پایان رسیده و با نصب ۲۰ تیر دیگر در کنار آرماتور بندی و بتن ریزی ۴هزار متر مربع از عرشه، فاز نخست این پروژه به اتمام خواهد رسید.

"حق لطفی" در ادامه افزود: با توجه به موقعیت ویژه پروژه بر روی بزرگراه امام علی(ع) و الزام اجرای شبانه بخش اعظمی از پروژه، عملیات ساخت تیرهای بتنی در کارگاهی جداگانه و با کنترل های فنی و کیفی مربوطه توسط مشاور ذیصلاح انجام و با هماهنگی پلیس راهور و انسداد ترافیکی شبانه، در محل پروژه نصب می شود.

گفتنی است فاز نخست پروژه احداث خیالستان زندگی که شامل بخش سازه‌ای طرح است، محدوده‌ای به طول ۱۳۵ متر و عرض ۵۰ متر را در بر می‌گیرد و ۶۵۰۰ مترمربع دسترسی به عرصه عمومی ایجاد می کند. این پروژه به منظور پیوند پهنه‌های شرقی و غربی بزرگراه امام‌ علی(ع) و با هدف امکان توسعه زیرساخت های تفریحی و خدماتی اجرا می‌شود و تأثیر بسزایی در رشد سرانه‌ فضاهای فرهنگی، خدماتی و ورزشی خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط