1402/09/14-21:54
شهردارمنطقه یک:

افزایش ۴۵۰۰ مترمربعی فضای سبز در بزرگراه ارتش

افزایش ۴۵۰۰ مترمربعی فضای سبز در بزرگراه ارتش

۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع رفیوژ میانی بزرگراه ارتش در راستای توسعه فضاهای سبز شهری و استفاده از پتانسیل فضاهای موجود، با کاشت بیش از یک هزار و ۲۲۰ درخت و درختچه سبز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: این طرح به عنوان خلق پروژه شهری و استفاده از فضاهای قابلیت کاشت، در دستورکار منطقه قرار گرفت تا علاوه بر زیبایی بصری در مسیر بزرگراه ارتش با توجه به آلودگی هوا نقش موثری در تلطیف هوای شهری این محدوده داشته باشد.

او افزود: این اقدام به طول ۸۰۰ متر در بزرگراه ارتش حد فاصل خیابان شهید هاشم ازگلی تا ورودی بزرگراه امام علی(ع) در محدوده ناحیه شش منطقه اجرا شده است که طی آن ۲ هزار و ۷۰۰ مترمکعب عملیات خاک ریزی، ۸۰۰ متر طول لوله گذاری برای آبرسانی به کاشته‌ها در مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع انجام شده است.

صباغ تصریح کرد: احداث رفیوژهای سبز شهری اقدامی است که در این منطقه از سنوات گذشته آغاز شده است تا با توجه به ویژگی سبز منطقه یک، معابر شهری آن نیز با وضعیت اقلیمی این منطقه همخوانی داشته باشد در این راستا تاکنون رفیوژ سبز خیابان شریعتی از میدان قدس تا پل آیت الله صدر و خیابان شهید باهنر از خیابان شهید بازدار تا خیابان شهید آقایی انجام شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط