1402/09/18-19:50
احمدی صدر در آیین افتتاح دومین مرکز پویاشهر در منطقه ۱۹ تأکیدکرد:

منطقه ۱۹ پیشرو در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی

منطقه ۱۹ پیشرو در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی

آیین افتتاح دومین مرکز پویاشهر منطقه ۱۹ با حضور احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه، مدیران شهری و خانواده معزز شهید محسن علیرضا در ناحیه پنج برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، احمدی صدر با اشاره به اینکه پویا شهر منطقه ۱۹ سی و پنجمین مرکز افتتاح شده ویژه کودکان کار است افزود: پویا شهر ها در مناطق، مرکزی برای استعدادیابی، آموزش و توانمند سازی کودکان کار دایر شده تا از ادامه تحصیل و فعالیت های اجتماعی آنها حمایت شود.

او ادامه داد: آموزش کودکان در این مراکز با مشارکت گروه های جهادی انجام می شود و امید است با کمک سایر نهادهای مسئول و متولی در این امر بسته های آموزشی بیشتری برای تسهیل در آموزش و تحصیل این افراد تهیه شود.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه طرح ساماندهی کودکان کار با قوت و جدیت تمام در حال انجام است خاطر نشان کرد: مدیریت شهری منطقه ۱۹ جهاد گونه و انقلابی پای کار بوده و در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی فعال و خدمتگزار عمل کرده است.

وی در ادامه با حضور در مرکز کار آفرینی رسالت بیان کرد: تلاش خواهیم کرد با رونق فعالیت های اقتصادی در مراکز کار آفرینی علاوه بر حمایت از کسب و کارها نقش موثری در توانمندسازی خانواده های کم برخوردار و هدایت آنها به بازار کار باشیم. 

براساس این گزارش در آیین افتتاح دومین مرکز پویاشهر منطقه ۱۹، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از کلاس های درس، مددکاری، روانشناسی و مرکز کار آفرینی رسالت بازدید کرد.

شایان ذکر است دومین مرکز پویا شهر منطقه ۱۹ ظرفیت آموزش و توانمندسازی ۱۰۰ کودک کار را دارد، ضمن اینکه در مرکز شماره یک نیز ۱۵۰ کودک در حال تحصیل و آموزش هستند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط