1402/09/21-17:34
سروری:

«من شهردارم» می‌تواند در همه امور مدیریّت شهری تسرّی پیدا کند/ تقدیر نایب رئیس شورا از معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا برای «من شهردارم»

«من شهردارم» می‌تواند در همه امور مدیریّت شهری تسرّی پیدا کند/ تقدیر نایب رئیس شورا از معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا برای «من شهردارم»

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا برای طرّاحی و اجرای «من شهردارم»، گفت: طرح «من شهردارم» می‌تواند در همه امور مدیریّت شهری تسرّی پیدا کند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، پرویز سروری در دویستمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دومین دوره «طرح من شهردارم» در حال اجراست و از مرز ۳۵۰ هزار نفر عبور کرده است که خبر بسیار مسرّت‌بخشی‌ست؛ از این لحاظ که شاهد مشارکت شهروندان در مدیریّت شهری هستیم. 

وی با بیان اینکه طرح «من شهردارم» طرح مبارکی‌ست، افزود: همان‌طور که می‌دانید این طرح در دوره ششم شورا مطرح شد. البته طرحی که در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد، مبتنی بر اولویّت‌گیری از نخبگان محلّات بود تا بودجه‌ریزی بر اساس این اولویّت‌ها انجام شود، امّا طرح در حال اجرای «من شهردارم» یک طرح تکمیلی‌ست؛ چرا که از نظرات تمام شهروندان بهره می‌گیرد. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اجرای  طرح «من شهردارم» تجربه خوبی برای مدیریّت شهری‌ست، افزود: این طرح می‌تواند در تمام امور مدیریّت شهری تسرّی پیدا کند و مردم به‌طور عملی شاهد اداره شهر خودشان باشند. این اقدام بین مردم رضایتمندی به وجود می‌آورد و می‌تواند زمینه مدیریّت شهر به دست مردم را فراهم کند. 

سروری با تأکید بر این‌که در نتیجه طرح «من شهردارم» همه شهروندان می‌توانند به همه امور مدیریّت شهری اشراف پیدا کنند، عنوان کرد: از معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، دوستان عزیزم در کمیته برنامه و بودجه شهرداری، شهرداران مناطق و تمام افرادی که در اجرای این طرح وظایفی دارند و تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم و آرزومندم این اقدامات بتواند در اداره شهر تهران توسّعه پیدا کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط