1402/09/21-21:22

یکصد و چهلمین نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور در منطقه۹ برگزار شد

یکصد و چهلمین نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور در منطقه۹ برگزار شد

در راستای تداوم طرح «نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور»، سیدمحمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران به همراه سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹، زهره الهیان نماینده مجلس شورای اسلامی، نمایندگان سازمان‌های خدمت رسان و مدیران شهری، در یکصد و چهلمین جلسه ملاقات مردمی در مسجد فاطمه الزهرا(س) محله دکتر هوشیار با نمازگزاران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ در دیدار با نمازگزاران مسجد فاطمه الزهرا(س) گفت: رویکرد مدیران شهری در این دوره مدیریت حضور مستمر مسئولین در بین شهروندان و کاستن فاصله است که از طریق دیدارهای مردمی هفتگی در روزهای دوشنبه، دیدار با نمازگزاران و بازدید های میدانی در محلات به منظور گره گشای مشکلات شهری مردم است.

وی حضور مداوم در مساجد و دیدارهای چهره به چهره با شهروندان را فرصتی مغتنم برای بررسی و رفع مسائل محله ای شهروندان دانست.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: با شروع به کار مدیریت ارشد شهری، اولویت ها با استفاده از اطلاعات شهری در نظر گرفته شد تا با برنامه ای مدون اداره شهر به نحو مطلولبی انجام شود.

مرتضوی بیان کرد: در همین راستا اتمام پروژه های نیمه تمام که تعدادی از آنها سالها رها شده و بلاتکلیف مانده در برنامه مدیریت شهری قرار گرفت و پویش شنبه های امید و افتخار با هدف بهره برداری، افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها راه اندازی شد.

شهردار منطقه۹ با اشاره به اقدامات انجام شده و در دست اقدام در پهنه غربی شهر تهران چنین گفت: مدیریت شهری در منطقه۹ در کنار انجام وظایف ذاتی خود در مقوله نگهداشت شهر در حوزه های عمرانی و ترافیکی به خصوص در حوزه خدمات شهری اقداماتی از جمله؛ نهضت لایروبی، جمع آوری کانال های آب های سطحی، مرمت پیاده روها، جدول گذاری و آسفالت معابر به صورت مستمر اجرا می کند، علاوه بر آن پیگیر فرآیند پروژه های در مقیاس کلان در این منطقه می باشد.

این مقام ارشد شهری در منطقه۹ با اشاره به پروژه های کلان و فرامنطقه ای عنوان کرد: پروژه هایی نظیر؛ امتداد شاخه غربی یادگار امام(ره)، آزاد سازی اراضی پادگان جی و ایجاد خط مترو از جمله مباحث کلانی است که در غرب پایتخت با جدیت پیگیر آن هستیم تا شاهد تحول و شکوفایی در منطقه ۹ باشیم.

لازم به ذکر است در این دیدار مردمی میز خدمت جهت خدمت رسانی به شهروندان با حضور نمایندگان سازمان‌های خدمت رسان جهت پاسخگویی به نمازگزاران برپا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط