1402/09/27-15:08

بهره‌برداری از فاز اول پروژه خیالستان زندگی در منطقه۸ تا یک ماه آینده

بهره‌برداری از فاز اول پروژه خیالستان زندگی در منطقه۸ تا یک ماه آینده

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با همراهی شهردار منطقه۸ ضمن بازدید از پروژه خیالستان زندگی، از بهره‌برداری از فاز اول این مجموعه ورزشی تا ماه آینده خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ "هادی حق‌بین" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با همراهی "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه۸ از روند تکمیل دو پروژه خیالستان زندگی و دوربرگردان غیرهمسطح شهید باقری بازدید کرد.

در این بازدید فاطمه تنهایی شهردار منطقه در خصوص پیشرفت پروژه‌ خیالستان زندگی اظهار کرد: با توجه به نیاز محدوده ناحیه۳ به سرانه ورزشی و تفریحی، شهرداری منطقه مساعدت لازم را در جهت پیشرفت پروژه و بهره‌برداری از فاز اول پروژه در دستورکار خود دارد.

وی در خصوص پروژه دوربرگردان غیر همسطح شهید باقری نیز بهره‌برداری از این پروژه به منظور تسهیل تردد و کاهش ترافیک اتوبان شهید باقری را ضروری دانست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران پس از شنیدن گزارشی از روند تکمیل پروژه خیالستان زندگی، بر اهتمام ویژه برای تکمیل و بهره‌برداری از فاز اول این پروژه تا ماه آینده تآکید کرد.

وی در ادامه در خصوص پروژه دوربرگردان غیر همسطح شهید باقری افزود: این پروژه پس از رفع معارضاتی که در حوزه برق با آن مواجه بوده تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی‌است؛ طرح خیالستان زندگی پس ازساخت اتوبان امام علی(ع) به منظور پیوند میان محله‌های لشگر و وحیدیه طراحی شد تا ضمن افزایش سرانه ورزشی و تفریحی در این محدوده، تسهیل عبور و مرور در این محدوده و ایجاد فضای امن و عمومی برای شهروندان را داشته باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط