1402/10/05-22:55

حذف برچسب های تبلیغاتی از جداره های شهری منطقه ۱۹

حذف برچسب های تبلیغاتی از جداره های شهری منطقه ۱۹

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای عملیات پاکسازی جداره های معابر درون شهری و بزرگراهی نواحی پنجگانه در راستای حفظ آراستگی مناظر شهری، ایجاد آرامش بصری و رفع آلودگی ها از مناظر عمومی شهری خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه این طرح در قالب کوچه به کوچه نواحی در حال انجام است بیان کرد: از آنجایی که شکل و منظر شهری در معرض دید مستمر شهروندان قرار دارد، بر همین اساس ضرورت دارد این معابر از نظر آلودگی های بصری ساماندهی تا تاثیرات مثبتی بر آرامش روانی داشته باشد.

وی ادامه داد: به همین منظور عوامل کارگری نسبت به برچسب کنی تبلیغات، شست و شو و پاکسازی جداره ها و امحاء دیوارنویسی در معابر اصلی و فرعی اقدام می کنند و این طرح تا پایان کامل حذف زوائد بصری ادامه خواهد داشت.

نایبی با بيان اينكه اين طرح به صورت روزانه درحال انجام است خاطرنشان كرد: همزمان با امحاء برچسب های تبليغاتی روی ديوارها، برچسب كنی المان های ترافيک، سرپناه های ايستگاه اتوبوس، تيرهاي برق و جداره هاي شهري نيز انجام می شود.

اين مسئول الصاق برچسب هاي تبليغاتی را برخلاف فرهنگ شهري و مغاير با حقوق شهروندان دانست و خواستار مشاركت عمومي در ايجاد شهري آراسته و به دور از نازيبايي های بصری شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست تصریح کرد: به منظور زیباسازی نمای شهری و بهسازی وضعیت ظاهری المان های موجود در معابر، طرح فوریتی پاکسازی جداره های سیمانی و آجری از برچسب ها و تبلیغات نیز انجام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط