1402/10/09-16:08
شهردار منطقه ۱۲ خبر داد؛

احیا و بازپیرایی کوچه مهران با مشارکت کسبه

احیا و بازپیرایی کوچه مهران با مشارکت کسبه

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ گفت: به منظور حفظ ایمنی، پیرایش و زیباسازی شهری، احیای کوچه مهران با مشارکت کسبه انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، انارکی محمدی با اشاره به اینکه در این پروژه طراحی، اخذ مجوز و نظارت بر اجرا با همراهی شهرداری منطقه انجام گرفت و کسبه هزینه‌های اجرا را متقبل شده اند، اظهار کرد: رویکرد این پروژه، مردمی‌سازی اداره شهر است؛ به این ترتیب هم اعتماد متقابل بین مردم و مدیریت شهری ایجاد می‌شود و هم حس تعلق به شهر افزایش می‌یابد.

شهردار منطقه۱۲ افزود: این طرح با محوریت ساماندهی سیم کشی های برق، تعویض لامپ های پرمصرف وقدیمی با ال ای دی های کم مصرف متناسب با استانداردهای شهری، حدف تابلوهای عمودی و زواید فیزیکی نا زیبا و اجرای المان نوری سقفی به مدت یکماه انجام شد ویکسان سازی تابلوی مغازه ها نیز در دستورکار قرار گرفت.

وحیدرضا انارکی محمدی افزود: برنامه ارتقای کیفیت زندگی در مرکز تاریخی تهران زمینه‌ ساز برنامه ‌ریزی و اولویت‌ بندی اقدامات عملیاتی در حوزه ‌های کالبد شهری و انضباط شهری با هدف پاسداشت از میراث ملموس و معنوی و ذخایر فرهنگی و احیای آن به مرکزی پویا برای تجارت، سرگرمی و تفریح تمرکز دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پروژه‌های مشارکتی باید سه شاخص محله‌ای بودن، دخیل بودن شهروندان در انتخاب پروژه و مشارکت آن‌ها در اجرای پروژه را دارا باشند.

گفتنی است پلاک طلا با عنوان مشارکت شهرداری و کسبه از سوی شهرداری به هیات امنا تقدیم شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط