1402/10/11-14:49
در جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد حوزه ترافیک مطرح شد:

رتبه نخست معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه۱۳ در مناطق ۲۲گانه

رتبه نخست معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه۱۳ در مناطق ۲۲گانه

معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ در جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد شش ماهه خود در میان مناطق ۲۲گانه رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۳ با حضور مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه۱۳، صادق جهانی معاون مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و سید امیر سید هنجن معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و مدیران و همکاران دو حوزه در محل ساختمان ستادی شهرداری منطقه ۱۳ برگزار شد.

مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران در این نشست ضمن تشکر از حمایت های مدیریت شهری منطقه و فعالیت همکاران معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه درحوزه صف و ستاد در پیشبرد اهداف سازمان و تحقق برنامه های ابلاغی گفت: در ارزیابی فعالیت‌های سال ۱۴۰۲ در حوزه حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲گانه شهرداری منطقه ۱۳ که به منظور افزایش بهره وری سازمان و اجرای به موقع و مطلوب پروژه های ترافیکی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی توسط  اداره کل حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صورت گرفت، منطقه۱۳ توانست "رتبه اول" این ارزیابی را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: در جلسات نظارت ستادی، ضمن آگاهی از مسائل و مشکلات مناطق، نقاط قوت و ضعف شناسایی می شود و تلاش می کنیم که مشکلات پیش رو حل شود که خوشبختانه با همسویی و همگرایی که در منطقه۱۳ وجود دارد و توجه به شاخص ها و اجرایی کردن برنامه ها، اتفاقات خوب و موثری رقم خورده و امیدورام با تلاش مضاعف همکاران این جایگاه حفظ شود.

مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران در بخشی از صحبت هایش در خصوص وضعیت حمل و نقل عمومی منطقه اظهار کرد: همپوشانی حمل و نقلی در منطقه۱۳ نسبت به بسیاری از مناطق شرایط خوبی دارد که انتظار می رود با اقدامات متناسب این موضوع نیز در منطقه ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های متعدد و برگزاری جلسات مختلف، مشکل اعتبار و بودجه مناطق برطرف شده و شاهد افزایش صددرصدی ردیف های اعتباری مناطق هستیم.

گلشنی خاطر نشان کرد: موضوع احداث پارکینگ های رمپی و مکانیزه در مجموعه ساصد نیز در اولویت این حوزه قرار دارد.

همچنین، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ ضمن تشکر از تلاش های همکاران حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه و تعاملات خوب اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق  و حمایت های مدیریت این حوزه گفت: خوشبختانه تلاش ها و اقدامات همکاران حوزه حمل و نقل و ترافیک در سال جاری ثمربخش بوده و در این راستا اتفاقات خوبی رقم  خورده و توانستند رتبه اول را کسب کنند.

شهردار منطقه۱۳ در این جلسه خواستار، افزایش سهم مناطق از اعتبارات و بودجه در راستای برنامه ریزی هر چه بهتر و اجرای پروژه های بیشتر شد.

تسریع در تکمیل و راه اندازی پایانه جدید شرق، بازگشایی معابر محدوده پادگان دوشان تپه پس از تکمیل تفاهم صورت پذیرفته، احداث پارکینگ در مجموعه ساصد، تکمیل و نصب دوربین های کنترل سرعت در بزرگراه شهید یاسینی از دیگر مسائل حوزه ترافیکی منطقه بود که شهردار منطقه۱۳ در این جلسه به آن اشاره کرد.

سید امیر سید هنجن، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه نیز با شرح گزارشی از اقدامات گفت: پیگیری تسریع در تکمیل پایانه شرق جدید و انجام اصلاح هندسی معابر پیرامونی، تجمیع پارکینگ های مکانیزه عمومی سطح منطقه در مجموعه ساصد، احداث و مسقف سازی پایانه تاکسیرانی کلاهدوز غربی، برگزاری کارگاه آموزشی خط کشی برای مناطق ۲۲گانه، اختتامیه آموزواره پنجم حرکت و... را از جمله اقدامات ویژه در منطقه۱۳ نام برد.

جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری تهران به اتفاق معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۳، پیش از این جلسه، از پروژه های ترافیکی منطقه بازدید کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط