1402/10/11-21:56
فرهادی در تور بازدید از پروژه ها بیان کرد:

احداث بلوار غدیر محرک توسعه و آبادانی در جنوب پایتخت

احداث بلوار غدیر محرک توسعه و آبادانی در جنوب پایتخت

صبح امروز دوشنبه ۱۱ دی ماه، تور رسانه ای منطقه با حضور تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹، حجت الاسلام مهدی عبداللهی مدیر اداره موقوفات مروی و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، جمعی از اصحاب رسانه های شهری در این برنامه با حضور در بلوار غدیر از مراحل احداث این معبر بازدید کردند و سپس فرهادی در خصوص این پروژه افزود: از آنجایی که کوره های آجرپزی، فضا های بی دفاع شهری و بازار ضایعات فروشان در ناحیه سه چندین سال بلاتکلیف رها و به محل آسیب های اجتماعی تبدیل شده بودند این بلوار با عرض ۳۵ متر در راستای ساماندهی مشاغل در حال احداث است.

او ادامه داد: بلوار غدیر با جداره سازی و اجرای معماری ایرانی و اسلامی، بزرگراه آیت الله سعیدی را به مسافت چهار کیلومتر به بزرگراه آزادگان متصل می کند و محرکی برای توسعه این محدوده و جنوب تهران خواهد شد.

این مسئول درباره ساماندهی گاراژهای تفکیک غیر مجاز بیان کرد: ۲۰۰ گاراژ تفکیک غیرمجاز زباله از این محدوده برچیده و زباله سوزی در ناحیه ۳ نیز رفع شده وشهرکی برای ضایعات فروش ها در فشافویه و حسن آباد پیش بینی شده است که در صورت ایجاد، این مشاغل در بیرون از شهر فعالیت خواهند کرد.

در ادامه اصحاب رسانه درمحل پروژه فاز دوم تصفیه خانه خلیج فارس حضور یافتند که شهردار منطقه در این خصوص خاطر نشان کرد: فاز یک این تصفیه خانه سال گذشته با ظرفیت ۲ هزار مترمکعب اجرا و در فاز دوم ۵ هزار متر مکعب به آن اضافه خواهد شد.

برای فاز سوم زمین‌هایی در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار دادیم تا با اجرای آن ظرفیت تصفیه خانه را به ۲۰ هزار مترمکعب برساند که با این اقدام می توان شبکه فاضلاب ناحیه سه را تکمیل و وضعیت غیربهداشتی این محدوده را سامان داد.

در حاشیه این برنامه حجت الاسلام مهدی عبداللهی مدیر اداره موقوفات مروی ضمن قدردانی از زحمات مدیریت شهری منطقه در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز افزود: پروژه غدیر نقش موثری در تغییر و تحولات کالبدی و فرهنگی و اجتماعی این محدوده خواهد داشت.

وی با اشاره به ارائه خدمات شهری کلان و مضاعف در محدوده ناحیه سه، خواستار توسعه زیرساخت های شهری و سرانه های جاری به طور ویژه در موضوع فضای سبز و احداث بوستان در محله های شهید کاظمی، نعمت آباد و... شد.

عبداللهی بر برگزاری نشست هم اندیشی به منظورهماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر بین شهرداری و تولیت موقوفات مروی در راستای سرعت بخشی و تسریع در برنامه های پیش روی موقوفه با شهرداری تهران شد.

مدیر اداره موقوفات مروی با تأکید بر اینکه موقوفه با تمام توان در کنار شهرداری برای ساماندهی محلات ناحیه سه است افزود: خدمت به مردم و موقوفه که زیرمجموعه حرمین شریفین قرار دارد خدمت به اهل بیت(ع) است و آثار و برکات دنیوی و اخروی فراوانی را به همراه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط