1402/10/12-11:19

معابر شمال تهران ایمن سازی شد/ اجرای ۵۴ هزار مترطول خط کشی

معابر شمال تهران ایمن سازی شد/ اجرای ۵۴ هزار مترطول خط کشی

 شهردار منطقه یک گفت: معابر شمال تهران درسال جاری با اجرای بیش از ۵۴ هزار مترطول خط کشی طولی و محوری، ایمن سازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: خط ‌کشی خیابان‌ها یکی از اساسی‌ترین اجزای خیابان به شمار می‌آید و استفاده از این خط ‌کشی‌ها متضمن نظم و رعایت قوانین در خیابان، ایمن سازی و آرام سازی معابر، روان سازی ترافیک، تفکیک و شاخص سازی خطوط عبوری، شاخص سازی محل های تردد عرضی عابرین پیاده در سطح معابر به خصوص مقابل مساجد، مراکز آموزشی، تجاری، تفریحی و گردشگری است.

وی افزود: در همین راستا معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نسبت به اجرای خط کشی طولی و محوری به متراژ بیش از ۵۴ هزار مترطول در ۹۶ معبر اصلی و پرتردد سطح منطقه اقدام کرد.

صباغ تصریح کرد: بیشترین حجم اجرایی این اقدام به متراژ ۱۲ هزار متر طول در بلوار گلها، ۱۰ هزار مترطول در خیابان بسیج شرقی، ۵ هزار مترطول در هر یک از خیابان های درکه، یمن، اردستانی در سطح منطقه بوده است که برای اجرای آنها ۱۰۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار منطقه یک گفت: اجرای علائم افقی شامل خط کشی محوری به متراژ ۵۴ هزار مترطول، ترسیم گذرگاه عابرپیاده به تعداد ۹۰۵ بلوک، ترسیم علائم نوشتاری به تعداد ۱۳۵ عدد، رنگ آمیزی سرعتکاه ۱۲ عدد، در ۵۰ درصد از معابر منطقه انجام شده است.

او افزود: اقدامات انجام شده نسبت به سال گذشته از ۳۰ درصد پیشرفت برخوردار بوده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط