1402/10/12-23:06
نشست هم اندیشی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی تهران با معتمدین محلات؛

پیگیری مترو و اتوبوس برای شهروندان منطقه ۲۱

پیگیری مترو و اتوبوس برای شهروندان منطقه ۲۱

رفع نیازهای جدی عمرانی و ترافیکی منطقه ۲۱ با تاکید بر رفع نیازهای حمل و نقلی در نشست صمیمانه رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با معتمدین منطقه۲۱، بررسی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در این دیدار شهردار منطقه ۲۱ گزارشی درباره مشکلاتی همچون کمبود وسایل نقلیه از جمله اتوبوس، مترو، BRT و... در سطح منطقه و مشکلات ترافیکی، همجواری صنعت و سکونت، همجواری با فرودگاه که باعث محدودیت‌هایی جهت ساخت و ساز در محله گلها در منطقه شده است ارائه داد.

"سید جعفر تشکر هاشمی" عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه این نشست بیان کرد: معتمدین سرمایه بزرگ محلات منطقه هستند و باید از تفکر و اندیشه این افراد استفاده کنیم. وی بازنگری روی خطوط پیشنهادی حمل و نقل را یادآوری کرد و بیان داشت: که منطقه ۲۱ درخصوص حمل و نقل نیاز به توجه خاصی دارد و باید پاسخ این نیاز شهروندان را به طور جدی مورد پیگیری قرار دهیم.

وی با قدردانی از شهردار و معاونین منطقه ۲۱ در پیگیری و اجرای به موقع طرح های عمرانی و ترافیکی این منطقه تاکید کرد: رفع نیازهای حمل و نقلی در تهران نیاز به پیگیری های جدی و کار شبانه روزی دارد.

در پایان این نشست معتمدین محلات ۱۳ گانه انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کردند و ضمن تشکر از عملکرد شهردار و معاونین منطقه، خواستار رسیدگی به مسائل و مشکلات منطقه شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط