1402/10/13-14:54

افتتاح اولین گذر غذا و گردشگری در منطقه ۸

افتتاح اولین گذر غذا و گردشگری در منطقه ۸

همزمان با فرا رسیدن شب میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اولین گذر غذا و گردشگری شرق تهران با عنوان 'گذر برکت' با ارائه خدمات به ساکنین مناطق ۴، ۸، ۷، ۱۳ و ۱۴ آغاز به کار کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه در تشریح اقدامات مجموعه مدیریت شهری در خصوص افتتاح این گذر اظهار کرد: شهرداری منطقه با مشارکت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل برای اولین بار در محدوده شرق تهران اقدام به طراحی گذر غذا و گردشگری با  ۳۰ غرفه در بلوار شاهد نمود که ۲۷ غرفه آن به ارائه خدمات غذایی و ۳ غرفه آن به اقلام فرهنگی اختصاص داده شده است.

تنهایی با تأکید بر رعایت تمامی ملزومات بهداشتی و ایمنی در این پروژه تصریح کرد: با توجه به تجاربی که مدیریت شهری در راه‌اندازی گذرها داشته، مکان‌سنجی فضای این گذر در مجاورت بوستان در نظر گرفته شده تا امکان استفاده امن خانوده‌ها و کودکان از آن فراهم شود. در این راستا بهسازی نیمکت‌ها و سرویس بهداشتی بوستان، تأمین نور  و فضای پارکینگ در این گذر برای تسهیل استفاده شهروندان در نظر گرفته شده است. همچنین این گذر به فاضلاب شهری متصل و موارد محیط‌زیستی نیز رعایت شده است.

شهردار منطقه ۸ در خصوص چگونگی نظارت بر این گذر افزود: طی هماهنگی‌ با شرکت ساماندهی، کیوسک‌هایی که در ابتدا و انتهای گذر تعبیه شده، نظارت کافی در خصوص ساعات کاری و امنیت و آسایش مجاوران در این گذر لحاظ شده است.

به گفته شهردار منطقه این گذر با نام "گذر برکت" با ارائه خدمات غذایی با کیفیت و قیمت مناسب پذیرای شهروندان ساکن شرق تهران خواهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط