1402/10/18-16:39
با اجرای ۲۵ ایمن سازی و اصلاح هندسی

معابر و تقاطع های شمال تهران ایمن و ساماندهی شد

معابر و تقاطع های شمال تهران ایمن و ساماندهی شد

معابر و تقاطع های شمال تهران به منظور توسعه شبكه معابر درون شهری و ايجاد سهولت در تردد و ایمنی وسايل نقليه و شهروندان، با انجام ۲۵ طرح اصلاح هندسی با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان ساماندهی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه يک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت:  طراحی و اصلاح هندسی های معابر در سطح منطقه به منظور ايجاد دسترسی ايمن و روان، رفع نقاط حادثه خيز و گره های ترافيكی با بررسی كارشناسان و درخواست پلیس راهنمايی و رانندگی تهران بزرگ و پس از تصويب سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری تهران توسط معاونت حمل و نقل و ترافيک منطقه اجرا می شود.

وی افزود: بیش از ۹۵ درصد عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی نقاط پرخطر در ۱۳ تقاطع به متراژ ۷ هزار و ۳۸۶ مترمربع و تثبیت خشکه چینی و احداث رفیوژ میانی در ۱۱ معبر به متراژ ۵ هزار و ۱۶۳ مترطول اجرا شده است.

صباغ گفت: یکی از مهمترین اقدامات اجرا شده در این خصوص اصلاح هندسی خیابان شهید بدیعی است که به طول ۳ هزار مترمربع با اجرای ۵۴۰ مترطول جدول گذاری انجام شد و باعث کاهش ۱۲۰ متری طول سفر و ۳۵ درصدی زمان چراغ قرمز تقاطع خیابان برادران شهید موحد دانش و شهید سباری شد.

این مقام مسئول روانسازی تردد بزرگراه ارتش رو به روی خیابان نخل، اصلاح هندسی و تثبیت خشکه چینی در خیابان های شهید فیاضی، جماران، ۲۲ بهمن، نوبهار و احداث پیاده رو در خیابان کوهسار را از دیگر اقدامات اجرایی در این خصوص دانست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط