1402/10/18-17:32
طی رصد میدانی شهردار منطقه ۱۴ در دستور کار قرار گرفت؛

از تسریع در جمع آوری انهار قدیمی تا افزایش سرانه های فرهنگی

از تسریع در جمع آوری انهار قدیمی تا افزایش سرانه های فرهنگی

امیر یزدی شهردار منطقه۱۴ در ادامه سلسله بازدیدهای میدانی از محلات، ضمن بررسی مشکلات سرانه های عمومی و ظرفیت های فرهنگی و آموزشی بخش غربی منطقه، از تسریع جمع آوری انهار قدیمی در راستای بهبود کیفیت زندگی و جلب رضایت شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، یزدی در رصد نقطه به نقطه از ظرفیت های عمومی محلات ناحیه یک منطقه بر تسریع در مناسب سازی پیاده روها و جمع آوری انهار قدیمی این بخش از پایتخت به منظور کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و تسهیل تردد شهروندان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نهرهای فرسوده به عنوان یک تهدید محسوب می‌شود که علاوه بر اینکه منشاء تجمع جانوران موذی، بوی نامطبوع و انتشار آلودگی در زمان وقوع بارندگی می شود، آبگرفتگی و نشست فاضلاب به منازل شهروندان را نیز به دنبال دارد، گفت: دراین راستا و برای تامین رضایت شهروندان، در محله‌ های منطقه بویژه در بافت فرسوده و متراکم، جمع آوری نهرهای قدیمی با پیشرفت قابل توجه ای درحال اجراست.

یزدی  با اشاره به برنامه ریزی و اجرای طرح تحولی ۲۰ گانه برای اینکه شهروندان تا پایان سال در محلات خود تغییرات ملموس و چشمگیری را مشاهده کنند، افزود: جمع آوری و مرمت ۱۷ هزار مترطول انهار قدیمی، پیاده رو سازی و حذف تمامی دریچه ها از فعالیت های عمرانی این طرح است که تا کنون بخش عمده ای از آن انجام شده است.

بازدید از وضعیت سرانه های فرهنگی و بررسی وضعیت ترافیک و شریان های عبوری و... با تاکید بر برنامه ریزی برای افزایش سرانه های فرهنگی و تسریع رفع نیازهای شهری شهروندان و احصاء مشکلات از دیگر موارد مورد رصد شهردار بود که با همراهی معاونین و مدیران شهری منطقه  انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط