1402/10/18-21:03
از ابتدای سال تا کنون اجرا شد؛

بهسازی انهار و شبکه جمع آوری آب های سطحی با اجرای ۱۱ هزار مترطول کانیوو و جدول گذاری در منطقه ۱۹

بهسازی انهار و شبکه جمع آوری آب های سطحی با اجرای ۱۱ هزار مترطول کانیوو و جدول گذاری در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: عملیات کانیووگذاری، جدول بندی و بهسازی شبکه هدایت آب‌های سطحی به طول ۱۱ هزار متر در راستای تبدیل نهرهای فاقد عملکرد به کانیو و مرمت و بهسازی جداول و انهار از ابتدای سال انجام شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی بیان کرد: با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری در خدمت‌رسانی به شهروندان در طرح تحول ۲۰گانه خدمت در شهر، ضمن شناسایی و احصاء نهرهای فاقد عملکرد عملیات اجرای کانیو و بهسازی انهار و شبکه آب های سطحی در دستورکار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹ هزار و ۵۰۰ مترطول کانیوو و جدول در انهار فاقد کارکردی چون بلوار میلاد، معابر ماهور و شهید زبر جدی اجرا شده افزود: عملیات کانیو بندی به طول هزار و ۲۰۰ متر در کوچه های هفتم، نهم، شانزدهم و هجدهم خیابان لقمان در محله شکوفه ناحیه دو انجام و بهسازی انهار کوچه های دهم، دوازدهم و چهاردهم در این محدوده با ۳۰۰ مترطول در حال انجام است.

شهردار منطقه درخصوص سایر اقدامات انجام شده با توجه به آیتم های طرح تحولی بیست گانه خدمت در شهر تهران به عملیات پیاده رو سازی، اصلاح معابر و اجرای کف پوش به مساحت ۱۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع، مناسب سازی و حذف زوائد فیزیکی به مساحت ۶۰۰ مترمربع در معابر میثاق جنوبی، آموزگار، شکری شمالی و جنوبی، دانشگاه، میعاد شمالی، بلوار شقایق و... اشاره کرد.

همچنین به منظور تسهیل تردد افراد کم توان در تفرجگاه ها و بوستان ها عملیات مناسب سازی در بوستان بهشت، جوانه، گلستان و شریعتی انجام شده است.

فرهادی تسهیل در رفت و آمد شهروندان، برطرف کردن نواقص معابر، جلوگیری از آلودگی زیست محیطی را از اهداف بهسازی معابر، حذف جداول قدیمی و فرسوده، جمع‌آوری نهرها و تبدیل آن به کانیوو برشمرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط