1402/10/19-17:12

بهسازی، اصلاح ساختار و مقاوم‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در منطقه ۱۳

بهسازی، اصلاح ساختار و مقاوم‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در منطقه ۱۳

به منظور افزایش رضایت مندی شهروندان و زیبایی بصری و منظر شهری، عملیات مقاوم‌سازی و رنگ آمیزی سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی منطقه ۱۳ اجرایی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به نقش ایستگاه های اتوبوس و BRT و تاکسی در بهبود منظر و سیمای شهری گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و تامین رفاه و ترغیب شهروندان جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه، کار بهسازی و رنگ آمیزی ۵۵ ایستگاه سرپناه اتوبوس و تاکسی این منطقه را اجرایی شده است.

وی به نوسازی تابلو های ۲۸ ایستگاه تاکسی منطقه اشاره کرد و افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و تغییر سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به ۱۳۷ پلاس و همچنین اطلاع رسانی (تلفن انتقادات و پیشنهادات) ۱۳۷ منطقه، همه تابلوهای تاکسی منطقه تعویض و نوسازی شد.

شهردارمنطقه ۱۳ در خصوص عملیات مقاوم‌سازی و تغییر ساختار برخی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی خیابان پیروزی ادامه داد: به‌ منظور نگهداشت ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی، تغییر ساختار بدنه ایستگاه، تعویض صندلی‌ها و شیشه‌های شکسته، ترمیم و تأمین روشنایی، تجهیز تابلوها، بازسازی نقشه‌ها، رنگ‌آمیزی کلیه سرپناه ها و همچنین مرمت و تعویض پوشش سقف (پلی کربنات) برخی از سرپناه ها  انجام شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط