1402/10/23-13:24
در راستای بهبود زیرساخت های کالبدی انجام می شود؛

تسریع و تکمیل طرح های ترافیکی در منطقه ۱۶

تسریع و تکمیل طرح های ترافیکی در منطقه ۱۶

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۶ از اهتمام ویژه برای تکمیل و تسریع اجرای طرح های ترافیکی در راستای بهبود زیرساخت های کالبدی و روانسازی ترافیک در این منطقه خبرداد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سالاری پور طی نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه که با حضور مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، از برنامه ریزی برای تسریع در پیشبرد روند طرح های ترافیکی منطقه نام برد.

مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز  با همراهی محمد امین سالاری پور شهردار این منطقه طی بازدید از پروژه های ترافیکی، اقدامات شهردار منطقه ۱۶، در حوزه حمل و نقل و ترافیک را مطلوب و رضایت بخش دانست.

در این راستا ضمن بازدید از پروژه های ترافیکی در حال اجرا و  فرامنطقه ای سطح منطقه، چون پروژه های پایانه غفاری، پارکینگ طبقاتی بعثت، پایانه شهدای جوادیه، اصلاح هندسی خیابان نوری در محله جوادیه، پارکینگ طبقاتی جوادیه، اصلاح هندسی تقاطع تولایی_گودرزی و... نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه و در راستای تسریع بهره برداری از پروژه ها راهکارها و دستوراتی صادر شد. همچنین مقرر شد در پروژه هایی که موانعی برای انجام پروژه وجود دارد هرچه سریعتر این موانع برطرف و اجرای پروژه در دستورکار قرار گیرد.

سالاری پور شهردار منطقه در ادامه و طی برگزاری هم اندیشی نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد حوزه حمل و نقل و ترافیک این منطقه، با اشاره به نقش پشتیبان و همدلانه جلسات نظارت میدانی و ستادی یاداور شد: حمل و نقل عمومی و مسائل ترافیکی در این منطقه از حیث موقعیت، جمعیت و قرار گرفتن مراکز اداری، مسکونی و تجاری مهم است؛ از این رو برای زیباسازی کالبد شهری، کاهش میزان گره های ترافیکی و افزایش ایمنی برای تردد شهری، انجام کیفی فعالیت ها در دستورکار است.

گفتنی است نظارت ستادی منطقه ۱۶ با حضور محمدامین سالاری پور شهردار منطقه و مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک و مریم نخعی پور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و یحیی صادقی جهانی معاون امور مناطق اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق و جمعی از مدیران و کارشناسان مربوطه جلسه نظارت ستادی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۶ برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط